Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

onsdag den 23. november 2016

Bare et kapitel mere - nu på Facebook

Så har bloggen langt om længe fået sin egen Facebook side. Den lange ventetid har for størstedelen skyldtes, at jeg ikke rigtig deler noget på Facebook. Jeg ønsker folk tillykke (hvis jeg ser det), jeg kigger på de ting, der lige fanger min interesse, og jeg skrive private beskeder til folk. Og det er stort set det.
Men ved at lave en side til min blog forpligter jeg jo også mig selv til aktivt at smide noget op på denne side fra tid til anden. Så det er faktisk et godt benspænd for mig selv til at bruge Facebook på en anden måde end jeg tidligere har gjort.

Men nok udenomsnak. Hvis du har lyst til at synes godt om bloggens Facebookside skal du være hjertens velkommen :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar