Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

lørdag den 22. april 2017

Nye bøger #16 - Marts


Marts har også været en pæn måned for nye smukke tilføjelser til mine reoler. 12 nye boglige skatte har fundet vej frem til mig. Størstedelen har jeg selv købt, men jeg var også heldig at få nogle skønne anmeldereksemplarer. Så lad os starte med dem.


  • Skrøbelig skønhed af Amy Harmon. Anmeldereksemplar fra forlaget.
  • Solbiens brod (Krøniken om Morika #2) af Sidsel Sander Mittet. Anmeldereksemplar fra forlaget.
  • Kværnen af Martin Schjönning, illustreret af Tom Kristensen. Anmeldereksemplar fra forfatteren.
  • Kalamit (Fortropperne #3) af Brandon Sanderson. Anmeldereksemplar fra forlaget.


  • The Thousandth Floor (The Tousandth Floor #1) af Katharine McGee
  • The Jungle Book af Rudyard Kipling
  • The Fate of the Tearling (The Queen of the Tearling #3) af Erika Johansen
  • Treasure Island af Robert Louis Stevenson


  • Vi burde alle være feminister af Chimamanda Ngozi Adichie
  • Ti små åndedrag af K. A. Tucker
  • Ulven i hjertet af Andrea Hannah
  • Kamp til stregen (Off-Campus #4) af Elle Kennedy

Ønsker jer alle en rigtig dejlig lørdag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar