Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

fredag den 30. marts 2018

Ting jeg glæder mig til...


  • at endelig blive færdig med at istandsætte mit hjemmebibliotek (og generelt bare få indrettet hele huset, som jeg gerne vil have det).
    • For øjeblikket er i gang med at fjerne det gamle tapet, og det tager godt nok tid. Men jeg glæder mig til at jeg forhåbentlig meget snart bliver færdig, så mine bøger kan komme til deres ret. Det gør de ikke lige nu, hvor de er stakket op i stuen.
  • at få ryddet op og ud i mine bøger. I forbindelse med første punkt, vil jeg gerne have ryddet op i mine bøger. Både dem jeg har i huset og dem der stadig står hjemme ved mine forældre. Jeg regner med at skrive mere om det, når jeg går i gang med projektet, så hold øje med bloggen, hvis du er nysgerrig.
  • forår. Sol og varme, ja tak! Havearbejde, ja tak! Læse udenfor, ja tak! Lange gåture, ja tak!
  • at min træning igen bliver til en vane. Jeg holdte en længere pause fra træning, da jeg flyttede i hus samt under de første omgange istandsættelser. Nu er jeg begyndt igen, og jeg elsker det. Det er stadig en udfordring at komme afsted nogle gange, men jeg arbejder hårdt på at det bliver en vane at træne igen og dermed lettere at komme afsted. Jeg går til holdtræning, og det er super motiverende, da holdtræneren er helt fantastisk.
  • at få mere tid til at læse. Det handler mere om at jeg skal blive bedre til at samle en bog op i stedet for fjernbetjeningen, telefonen eller computeren.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar