Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 1. april 2018

Læseliste for april 2018 - TBR #4


marts måned TBR gik helt fantastisk - jeg fik nemlig læst ingen af de fire bøger jeg havde sat mig for. Til gengæld fik jeg læst en del andre, så det udligner vel hinanden.

Så derfor er min TBR for april virkelig ambitiøs....

Jeg har nemlig kun en bog på min liste i denne måned. Dels fordi jeg synes det er rent sjov at udvælge en måneds TBR, og dels vil jeg jo også gerne læse de bøger jeg udvælger. Og jeg må indse at det får jeg bare ikke altid lige gjort, hvis jeg har valgt for mange bøger eller har for travlt i løbet af måneden. Derfor forsøger jeg at tage presset lidt af ved at have en lille TBR for april måned.
Desuden finder Dewey's 24 Hour Readathon også sted sidst på måneden, og jeg er faktisk allerede i gang med at udvælge en tbr til readathon'et selvom det måske er lidt tidligt. 

Den bog jeg håber på at få læst i løbet af måneden, er en bog, jeg længe gerne har villet læse, og som jeg også har hørt meget godt om. Det er nemlig A Darker Shade of Magic af V.E. Schwab. 
Så jeg forventer et episk fantasy eventyr, der skal fylde nogle af mine mere stille aprildage. 
Og hvem ved, måske får jeg også læst de to andre bøger i trilogien?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar