Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 17. juni 2018

Nye bøger #36 - tilføjelser i maj


I maj fik jeg anskaffet mig 9 bøger, som jeg vil vise frem i dag. 2 af dem var anmeldereksemplarer, 2 af dem har jeg modtaget i FairyLoot bokse og de sidste 5 har jeg købt.
Lad os starte med anmeldereksemplarerne, og stor tak til forlagene for at sende bøgerne min vej.


Fra Forlaget Leatherbound modtog jeg i starten af måneden fantasybogen Grænsen til Trafallas - Bog 1 Den halves arv. Jeg har læst den og den var virkelig god og anderledes end det jeg havde forventet. Anmeldelse kommer i den nærmeste fremtid.

Politikens forlag sendte mig som en overraskelsesgave den nye krimi Kastanjemanden af Søren Sveistrup.


Fra aprils Fairyloot fik jeg Beyond a Darkened Shore af Jessica Leake og fra majs Fairyloot modtag jeg Onyx & Ivory af Mindee Arnett. Det er to fantasy romaner, som lyder meget interessante, og som jeg glæder mig til at læse.


I maj fik jeg to bøger, som jeg længe har set frem til, og som jeg faktisk har forudbestilt for nogle måneder siden. Den første er selvfølgelig A Court of Frost and Starlight af Sarah J. Maas, og den anden er The Surface Breaks: a reimagining of The Little Mermaid af Louise O'Neill. Jeg ser frem til at læse dem.


To af Leonora Christina Skovs ældre bøger er fornylig blevet udgivet i nogle lækre hardbackudgaver. Det drejer sig om Champagnepigen og Rygsvømmeren. Så de røg selvfølgelig i kurven.


Den sidste bog i denne omgang er Necropolis af Patrick Leis. Jeg har læst den, men da den er bind 1 i en serie vil jeg gerne have den til at så på reolen.

Har du købt nogle spændende bøger fornyligt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar