Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

mandag den 2. juli 2018

Læseliste for juli 2018 - TBR #7


[Indeholder anmeldereksemplarer]

Så er det blevet sommerferie for mit vedkomne, og det byder på dage med afslapning, hygge med familien, lange gåture og selvfølgelig læsning. Så derfor er min tbr for juli også min mest ambitiøse i år (i hvert fald indtil videre - året er jo kun halvvejs gået). Sammenlagt med min tbr for Tome Topple Readathon har jeg 17 bøger på min sommer tbr. Det er pænt mange, hvis jeg selv skal sige det. På den her tbr er der 12 bøger i forskellige genrer. Jeg kommer helt klart til at læse flest fantasy romaner i løbet af sommeren. Skarpt forfulgt af horror og science fiction.


Min sommer tbr (i tilfældig rækkefølge):

  • Summer Knight af Jim Butcher (413 sider) // Fantasy
  • Pride and Prejudice af Jane Austen (403 sider) // Klassiker
  • The Surface Breaks af Louise O'Neill (311 sider) // Fantasy // Genfortælling
  • Randvad af Jocob Holm Krogsøe og Martin Wangsgaard Jürgensen (233 sider) // Gotisk // Horror
  • Every Heart A Doorway af Seanan McGuire (173 sider) // Fantasy
  • Førstelivet af Gena Showalter (430 sider) (Anmeldereksemplar fra HarperCollinsNordic// Fantasy
  • The Laughing Corpse af Laurell K. Hamilton (340 sider) // Fantasy
  • Safirblå af Kerstin Gier (373 sider) (Anmeldereksemplar fra Turbine) // Young adult // Science Fiction
  • Lifel1k3 af Jay Kristoff (402 sider) // Science Fiction
  • Dyrekirkegården af Stephen King (338 sider) (Anmeldereksemplar fra Hr. Ferdinand// Horror
  • Dagbog fra zombieland af Klaus Frederiksen (225 sider) (Anmeldereksemplar fra mellemgaard// Horror
  • Scener fra et parforhold af A. Silvestri (340 sider) (Anmeldereksemplar fra DreamLitt) // Realistisk

Hvad skal du læse i din sommerferie?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar