Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 30. september 2018

Currently reading #15


Jeg er lige nu i gang med tre meget forskellige bøger, og to af dem krydser jeg fingre for, at jeg kan blive færdig med inden weekenden er omme. September har været en meget sjov læsemåned, som jeg vil komme nærmere ind på i min måneds opsummering. Derudover har jeg haft nogle travle weekender, som også har påvirket mit læsehumør. Den sidste weekend i september har jeg derfor valgt at bruge på at få indhentet nogle af ting, som jeg ikke har nået i løbet af hverdagen. Jeg håber også på at få presset nogle timers læsning ind imellem alt det praktiske. Det er her, jeg håber på at blive færdig med mindst én af de bøger jeg er i gang med lige nu. Jeg læser to bøger fysisk og hører den sidste som lydbog. De to fysiske bøger er Leonora Christina Skovs Den, der lever stille samt Richelle Meads Hjemvendt, som er først bind i serien Age of X. Min lydbog er andel del af Dennis Jürgensens horrorserie Relief. Jeg er lidt over halvvejs i Relief og næsten halvvejs i Hjemvendt, så det er dem, jeg håber på at blive færdig med i weekenden. Jeg er endnu ikke kommet så langt i Den, der lever stille, men hold nu op, hvor starter den barskt ud, og jeg kan ikke vente på at fordybe mig i den.

Hvilke spændende bøger læser du for tiden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar