Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 27. september 2018

Fall Time Cozy Time Book Tag


September synger på sidste vers, efteråret er for alvor kommet over os, og derfor er det på tide at svare på Fall Time Cozy Time Book Tag. Jeg så det her tag hos Simone, og fik lyst til at besvare det. Tagget er oprindelig lavet af Sam’s Nonsense.

1. Crunching Leaves: The world is full of color – choose a book that have reds/oranges/yellows on the cover.
Mit valg faldt på Ondskabens Hotel af Stephen King i denne flotte røde farve. Jeg elsker atmosfæren i bogen, og jeg planlægger at genlæse den i oktober.


2. Cozy Sweater: It’s finally coll enough to don warm cozy clothing – what book gives you the warm fuzzies?
Off-Campus serien er sexede historier fortalt med et glimt i øjet. De er så underholdene og sjove. Jeg skal helt sikkert genlæse serien på et tidspunkt.


3. Fall Storm: The wind is howling & the rain is pounding – choose your favorite book OR genre that you like to read on a stormy day.
Når vinden tuder og regnen styrter ned, foretrækker jeg helt klart at læse en horrorroman. Jeg læser horror hele året, men det er altid noget særligt at læse genren, når mørket langsomt krybere nærmere. Det sætter ligesom én i den helt rigtige stemning. En anden genre jeg ynder at læse, er fantasy og det meget gerne af den episke slags.

4. Cool Crisp Air: What’s the coolest character you’d want to trade places with?
Der er rigtig mange karakterer, som jeg godt kunne tænke mig at bytte plads med. Jeg kunne rigtig godt tænke mig at besøge steder som Hogwarts, Velaris, Hobbiton, Narnia samt Isla Nublar. Hvem jeg så skulle bytte plads med er mindre vigtig, så længe de bare ikke dør.

5. Hot Apple Cider: What under hyped book do you want to see become the next biggest, hottest thing?
Jeg vil anbefale en forfatter i stedet for. Jeg ved ikke, hvor mange der læser Seanan McGuires romaner herhjemme, men jeg synes at flere burde det. Hun skriver nogle fede historier, både under hendes rigtig navn og pseudonymet Mira Grant.

6. Coat, Scarves, and Mittens: The weather has turned cold & it’s time to cover up – what’s the most embarrassing book cover you own that you like to keep hidden in public?
Jeg kan ikke rigtig komme i tanke om nogle covers, som jeg skammer mig over. Der er nogle covers som jeg ikke bryder mig særligt meget om, fordi jeg synes de enten er kedelige eller intetsigende, men derfor kan historien indeni jo godt være virkelig god, selvom forsiden ikke er det.

7. Pumpkin Spice: What’s your favorite Fall time comforts food/foods?
Jeg elsker simpelthen discovery æbler. De smager og dufter helt fantastisk, og minder mig så meget om efterår. Hjemmebagte cookies og chokolade er også virkelig godt. Jeg elsker også at spise appelsiner, klementiner og mandariner. Varm kakao er også et must, når det begynder at blive koldere.


8. Warm, Cozy Bonfire: Spread the cozy warmth – who do you tag?
Alle dem der har lyst til at svare på tagget!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar