Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 13. september 2018

Nye bøger #39 - tilføjelser i august


Så er det blevet tid til endnu et lille bookhaul. Jeg bestilt en del bøger hos Book Depository i slutningen af juli, og flere af dem kom i løbet af august. Jeg mangler dog stadig et par stykker, som jeg håber snart kommer, da de er ved at have været længe undervejs. Jeg forudbestilte også en bog hos Forbidden Planet, som jeg modtog i starten af august. Dertil kommer ligeledes augusts FairyLoot boks. I alt blev det til 8 nye bøger i august.


I slutningen af juli bestilte jeg de to første bøger i serien om Mercy. Bøgerne er Moon Called og Blood Bound, og de er skrevet af Patricia Briggs. Det er en serie, jeg længe har haft lyst til at læse, og jeg håber, at jeg snart får det gjort.


Samme dag som jeg modtog de to Patricia Briggs bøger, fik jeg også volume 2 og 3 i I Hate Fairyland serien, som er skrevet og tegnet af Skottie Young.
Jeg har allerede læst og anmeldt dem her på bloggen. Anmeldelserne kan læses her og her. I samme omgang bestilte jeg det næste bind, så jeg håber bare, at jeg snart modtager det.


I juli forudbestilte jeg også den nyeste bog - Serpentine - i serien om Anita Blake af Laurell K. Hamilton. Jeg valgte at bestille den hos Forbidden Planet, da man her kunne købe en signeret udgave. Se lige hvor fin den er!


Penguin Books har for nyligt udgivet en række nye tilføjelser til deres designerserie Penguin English Library. En af de nye tilføjelser er Arthur Machens The Great God Pan. The Great God Pan er en novelle, jeg er stødt på før, blandt andet hos Stephen King, men jeg har aldrig fået den læst. Nu håber jeg på, at jeg får chancen. Eventuelt under et readathon. Foruden The Great God Pan indeholder bogen tre andre noveller


Spinning Silver af Naomi Novik skulle være en genfortælling af eventyret om Rumleskaft. Jeg synes at bogen har en tiltalende og flot forside, og den lyder samtidig spændende. Jeg har dog hørt meget blandet om den, så jeg er spændt på hvilken lejr, jeg kommer til at tilhøre, når jeg engang får den læst.


Sidst i august modtog jeg månendes FairyLoot boks. En unboxing af indholdet kan ses lige her.
Temaet var Mutinous Pirates og bogen var These Rebel Waves af Sara Raasch.

Det var et lille book haul i denne omgang, men med nogle spændende titler, som jeg glæder mig til at læse.

Har du købt nogle spændende bøger den sidste måned?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar