Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 4. oktober 2018

Læseliste for oktober 2018 - TBR #10


[Menneskekød og De dødes tid er anmeldereksemplarer fra Forlaget Facet]

Grundet min læsetørke i september fik jeg kun færdiglæst 1 af bøgerne på min læseliste og påbegyndt 1 anden inden måneden var ovre. Så derfor forsøger jeg at gribe min læseliste lidt anderledes an her i oktober i håb om at det vil få mig til at læse flere af de bøger, der rent faktisk står på min læseliste.

I oktober vil jeg gerne læse horror og gotiske romaner, da det passer så godt til årstiden og fordi jeg har lyst til at læse uhyggelige historier. Derfor har jeg kigget mine reoler igennem og taget de romaner og noveller ned, som jeg godt kunne tænke mig at læse og samlet dem i en stak. Det er ikke sikkert at jeg når at få læst dem alle, men så har jeg noget at vælge imellem og kan læse lige den bog, der frister mest på et givent tidspunkt.
Foruden mine egne bøger har jeg også lånt en stak fagbøger om vampyrer og zombier via biblioteket, som jeg også håber på at få læst lidt i, inden de skal afleveres igen.

Jeg håber, at denne metode kommer til at virke, så jeg kan bruge den i fremtiden, fordi jeg kan rigtig godt lide at lave læselister. Jeg er desværre bare ikke særlig god til at overholde dem, og det vil jeg rigtig gerne gøre noget ved.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar