Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 3. januar 2019

De boglige julegaver


Som altid blev juleaften  afholdt hjemme hos mine forældre. Mine to brødre samt min faster, onkel og morbror var også med, og vi havde en rigtig hyggelig aften. Jeg fik nogle rigtig fine gaver. Af boglige julegaver fik jeg to styks. Jeg fik Vi har altid boet på slottet af Shirley Jackson, som jeg glæder mig helt utrolig meget til at læse. Jeg har muligivs læst den på engelsk for mange år siden, men jeg kan faktisk ikke huske det. Nu er den blev oversat til dansk for første gang, og det er Leonora Christina Skov der har skrevet forordet.

Den anden bog jeg fik var lidt af en moppedreng på langt over 1000 sider. Det var nemlig det femte bind i Outlander serien Det brændende kors af Diana Gabaldon. Jeg skal nok få den læst, men jeg skal lige have læst bind 3 og 4 først før jeg går i gang.

2 kommentarer:

  1. "Vi har altid boet på Slottet" er fabelagtig!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig også så meget til at læse den!

      Slet