Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

tirsdag den 2. april 2019

Planer for Krimimessen 2019


For fjerde gang i år skal jeg afsted til Krimimessen. Denne gang er det med mit arbejde, og vi tager afsted lørdag d. 6. april, som jo er lige om lidt. Det er det desværre den samme dag, som Dewey's 24 Hour Readathon finder sted, men jeg vil forsøge at finde plads til begge ting. Om alt andet lige kan jeg begynde på readathonet i bussen på vejen hjem fra Horsens, hvis jeg ikke er alt for træt.

Jeg er ikke den store krimilæser, men til gengæld er jeg vild med thrillers, spændingsromaner og gysere og det er der heldigvis også på programmet. Stemingen plejer også at være rigtig god, og jeg kan godt lide at gå rundt i det gamle fængsel og den omkringliggende grund.
Den eneste bog, som jeg skal købe er til min mor, og jeg vil også forsøge at få den signeret til hende. Ellers er mine planer at gå rundt og se om der er nogle gode tilbud.

Jeg har ikke nogen foredrag, som jeg bare skal se, men der er flere jeg rigtig gerne vil se, hvis jeg kan få det til at passe sammen. Som altid er der nogle, der finder sted på samme tid, så der må jeg foretage et valg på dagen om, hvad jeg har mest lyst til at opleve.


11:30 (Forsamlingshuset) - Ind i den kriminelle hjerne. Om neurologiske interventioner på kriminelle ved professor i etik og retsfilosofi Jesper Ryberg

12:10 (Forsamlingshuset) - Danske gys gennem tiden. Steen Langstrup, Dennis Jürgensen og Jette Holst taler med Jacob Holm Krogsøe

12:45 (Trykkeriet) - Antihelte i serier. "Vi elsker serier" fortæller

13:00 (Snedkeriet) - Det Danske Kriminalakademi overrækker deres priser og diplomer. Dansk Horror Selskab overrækker Horrorprisen

13:30 (Teltet) Camilla Läckberg taler med Diana Bech om Det gyldne bur

13:50 (Forsamlingshuset) - Teddy Vork taler med A. Silvestri om Forglemmigej

14:40 (2. Øst) - Vinderen af Horrorprisen interviews af Jette Holst

14:45 (Gymnastiksalen) - Lisa Jewell, B.A. Paris og Clare Mackintosh taler med Abby Endler om psykologiske thrillers

15:30 (Snedkeriet) - Camilla Läckberg taler med Ann Lind Andersen om Det gyldne bur

15:35 (Gymnastiksalen) - Rachel Abbott, C. L. Taylor og Sarah Vauhan taler med Ulla Hinge Thomsen om domestic noir

16:20 (Rød Scene) - A. Silvestri taler med Jette Holst om Slør


Ses vi i Horsens?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar