Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

lørdag den 1. juni 2019

Maj 2019



[Skygger i skumringen og Dødt kød - dag 2 er anmeldereksemplarer fra Forlaget Facet]

Det her er virkelig en kliché, men maj har virkelig gået hurtigt for mig. Jeg har arbejdet, trænet, besøgt familien, været i biografen, lavet havearbejde, læst bøger og set en hel masse Game of Thrones.

I maj fik jeg læst 27 bøger og graphic novels på i alt 5.155 sider. Heraf blev 3 af dem hørt som lydbøger. Jeg fik også noget mit Goodreads mål på 150 bøger, så lige nu overvejer jeg, om jeg skal sætte det op eller bare lade det være.

De korteste bøger jeg læste i maj var del 1 og 2 af Hit-Girl i Hollywood som begge var på 34 sider.
Den længste var Harry Potter and the Half-Blood Prince på 607 sider.

I maj genlæste jeg hele Chew serien, som er virkelig god, og som jeg vil anbefale til alle der elsker graphic novels. Derudover var jeg også meget glad for SkamløsDe Fejlfødte, Dødt kød - dag 2Skygger i skumringen og The Hidden Oracle.

Maj største overraskelse var Glasmuren, som virkelig tog nogle drejninger undervejs, som jeg ikke lige have set komme. Det var en virkelig fed læseoplevelse.

Jeg havde store forventninger til Hit-Girl i Hollywood af Kevin Smith og Pernille Ørum, og hvor jeg elskede tegnestilen, som jeg synes var fantastisk, kunne det ikke opveje, at historien simpelthen var ikkeeksisterende. Jeg følte intet for karakterne, og det hele var bare en temmelig flad oplevelse.

Jeg har nogle planer for juni, som jeg glæder mig rigtig meget til. Ellers håber jeg på at vejret bliver lidt mere solrigt, så jeg kan få lavet noget mere havearbejde. Jeg har også planer om at få styr på mine bogreoler, for det er virkelig tiltrængt, og så skal jeg selvfølgelig også læse nogle bøger.


Læste bøger:
Niels Søndergaard: Han, hun og Adolf
Pénélope Bagieu: Skamløs - rebelske kvinder der ændrede verden
Linette Harpsøe: De Fejlfødte (Exilium #1)
Aminder Dhaliwal: Woman World
Terri Libenson: Helt ærlig, Izzy
Camilla Wandahl & Caroline Ørsum: Skygger i skumringen - 8 gys, der fucker med din hjerne (anmeldereksemplar)
Rick Riordan: The Hidden Oracle (The Trials of Apollo #1) (lydbog)
John Layman & Rob Guillory: Taster's Choice (Chew #1)
John Layman & Rob Guillory: International Flavor (Chew #2)
John Layman & Rob Guillory: Just Desserts (Chew #3)
John Layman & Rob Guillory: Flambé (Chew #4)
John Layman & Rob Guillory: Major League (Chew #5)
John Layman & Rob Guillory: Space Cakes (Chew #6)
John Layman & Rob Guillory: Bad Apples (Chew #7)
John Layman & Rob Guillory: Family Recipes (Chew #8)
Stina Dannerfjord: 100 genveje til vægttab
Kevin Smith & Pernille Ørum: Hit-Girl i Hollywood (HitGirl #1)
Nick Clausen: Dødt kød - dag 2 (anmeldereksemplar)
Kevin Smith & Pernille Ørum: Hit-Girl i Hollywood (HitGirl #2)
John Layman & Rob Guillory: Chicken Tenders (Chew #9)
John Layman & Rob Guillory: Blood Puddin' (Chew #10)
John Layman & Rob Guillory: The Last Suppers (Chew #11)
John Layman & Rob Guillory: Sour Grapes (Chew #12)
J.K. Rowling: Harry Potter and the Half-Blood Prince
Linette Harpsøe: Glasmuren (Exilium #2)
Mia Ikumi: Tokyo Mew Mew (Tokyo Mew Mew #1)
Lars-Henrik Olsen: Kampen om sværdet (Erik Menneskesøn #2)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar