Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 14. juli 2019

Illumicrate #3 - For Book Lovers Juni 2019


Så har jeg modtaget min tredje Illumicrate boks, og jeg synes at det var en virkelig fed boks. Den havde temaet For Book Lovers, som jo kan dække over en hel del, men jeg synes de ramte plet med det meste af indholdet.


Det første jeg fiskede op af tæppet var rent faktisk for stort til at blive fotograferet i sin helhed. Det var nemlig et stort vægtæppe med en pige der læser en bog ovenpå et bunke af bøger. Jeg kan virkelig godt lide designet og farverne.
Den var designet af @carolgarciapr.


For et par bokse siden begyndte Illumicrate at lave samlemagneter, og denne gang var det Hermione der var med. Hvilket jo var meget passende, da hun er en af de mest kendte fiktive bogorme.


Der var også en håndfuld index flag med forskellige farver, som man kan bruge til at markere sine bøger med. Jeg håber, at jeg får dem brugt på et tidspunkt, for jeg synes at det er en sjov ide.
De er designet af @heyatlascreative.


Der var også et bogpose med, som havde et citat af C. S. Lewis og lavet i et stof, der er vandafvisende og med lynlås, så man kan tage ens bog med på stranden eller lignede steder uden at den bliver våd. Jeg ved ikke lige om, jeg får den brugt lige med det første (er sjælden på stranden), men jeg synes at det er en sjov ide.
Den er designet af @sparrow_and_wolf.


Den næste ting var et tbr jar, som jeg synes var en rigtig fin ide. Jeg har selv et almindeligt syltetøjsglas, som desværre ikke er så stort som dette, så jeg skal lige have overført alle mine sedler til det nye glas på et tidspunkt. Er også rart vild med farven og Read Me skriften.
Den er designet af @kdpletters.


For et stykke tid siden afslørerede Illumicrate at junis boks ville indeholde en bogstøtte, som var en del af et sæt på to. Det havde jeg set spændt frem til, og jeg blev bestemt ikke skuffet. Jeg er vild med designet, og at den havde en kat med. Bogstøtten havde temaet realisme mens den næste vil have temaet fantasy (den håber jeg bliver mindst lige så fed).
Den er designet af @fableandblack.


Illumicrate løftede også sløret for at der ville være to bøger med i denne boks. Den første var Birthday af Meredith Russo, som nok har de fedeste regnbuefarvede sider jeg nogensinde har set. Derudover var der en signeret bookplate og et bogmærke.
Meet Eric and Morgan. Born on the same day, at the same time, in the same place. They’ve always shared this one day together, but as they grow up they begin to grow apart. Everyone expects Eric to get a football scholarship, but no one knows he’s having second thoughts. Former quarterback Morgan feels utterly alone, as she wrestles with the difficult choice to live as her true self. Both of them are struggling to be the person they know they are. Who better to help than your best friend?Told on one day every year, over six years, this is a story about how change pulls people apart… and how love brings them back together.
Den lyder meget spændende, så jeg regner med at få den læst på et tidspunkt.


Månedens bog var This Time Will Be Different af Misa Sugiura, som havde fine gule sider. Desuden var der et brev fra forfatteren og en signeret bookplate. Jeg har ikke tidligere hørt om bogen, men den lyder som både en sød og rimelig dramatisk fortælling.
Katsuyamas never quit—but seventeen-year-old CJ doesn’t even know where to start. She’s never lived up to her mom’s type A ambition, and she’s perfectly happy just helping her aunt, Hannah, at their family’s flower shop. She doesn’t buy into Hannah’s romantic ideas about flowers and their hidden meanings, but when it comes to arranging the perfect bouquet, CJ discovers a knack she never knew she had. A skill she might even be proud of. Then her mom decides to sell the shop—to the family who swindled CJ’s grandparents when thousands of Japanese Americans were sent to internment camps during WWII. Soon a rift threatens to splinter CJ’s family, friends, and their entire Northern California community; and for the first time, CJ has found something she wants to fight for.

Som sagt synes jeg at dette var en fed boks og den er indtil videre nok den bedste boks, som jeg har modtaget fra Illumicrate. Det næste tema er It's Kind of Magic og det lyder også som et fedt tema. Jeg er i hvert fald spændt på hvordan fantasy bogstøtten kommer til at se ud.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar