Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

tirsdag den 10. september 2019

Program for Fantasyfestival 2019


I weekenden d. 14-15 september slår Esbjerg Bibliotek dørene op for dette års Fantasyfestival og jeg skal for første gang være med begge dage. Det glæder jeg mig helt vildt meget til at prøve, for jeg synes at det kan blive lidt hektisk kun at være afsted én dag, når der er så meget at opleve.
For snart længe siden bestilte jeg billet til foredragene med Peter V. Brett og Julie Kagawa, så de ligger selvfølgelig fast. Jeg har været inde og studere programmet, og har lavet en liste over foredrag m.m. som jeg godt kunne tænke mig at opleve. Men jeg har også sagt til mig selv, at jeg ikke vil styrte rundt for at nå det hele, så derfor vil jeg forsøge at tage den med ro og nyde stemningen. Der er nogle steder i mit program, hvor der er dobbeltbooking, men så tager jeg det, jeg synes lyder mest interessant. Jeg skal selvfølgelig også rundt og se de mange stande og Markedspladsen udenfor.


LØRDAG

10.30-10.45: Åbningstale - Riddersalen

11.30-12.00: Malene Sølvsten - Gildesalen, Den Dansende Dværg

12.00-12.30: gøgleroptræden Vagabondus - Markedspladsen

12:45-13:45: Virkelighedens Game of Thrones II - Merlins Bibliotek

13:00-13.30: På virkelighedsflugt The Boy Who Lived - Våbenkammeret

14:00-14:30: Bookrelease Sidsel Sander Mittet - Forlaget Facets stand

15.00-16.00: Peter V. Brett - Alkymistens Tårnværelse

16.00-18:00: Signering: Julie Kagawa og Peter V. Brett - Alkymistens Tårnværelse

16:15-16:45: Signering: Sidsel Sander Mittet - Dommedagsbjerget


SØNDAG

09.00-10.15: Bloggerevent med Mikkel Wendelboe og Julie M. Day

10.30-11.30: Bogrelease Line Wenzel, Julie Midtgaard, Henriette Hesselholdt - Tellerups stand

11.30-12.00: Bogrelease Bettina Liane & Nathalie Liane - Turbines stand

12.30-13.30: Julie Kagawa - Alkymistens Tårnværelse

14.30-15.00: Når prinsessen redder sig selv - Gildesalen, Den Dansende Dværg

15.00-15.30: Folkeviser - det første fantasy - Våbenkammeret

13.30-15.30: Signering: Julie Kagawa og Peter V. Brett - Alkymistens Tårnværelse


Jeg har fået styr på de fleste store praktiske ting, såsom transport og overnatning, så nu skal jeg lige finde ud af hvilke bøger jeg skal have med til signering, og hvilke bøger jeg kunne tænke mig at købe dernede. Der skulle jo helst være plads til det hele i kufferten :)

Skal du til Fantasyfestivalen?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar