Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

mandag den 14. oktober 2019

#Spookaton 2019 - tbr


[Pigen som ikke var der er et anmeldereksemplar fra Forlaget Facet]

Dette års #Spookathon starter i dag, og jeg har her i sidste øjeblik besluttet mig for at deltage. Jeg er simpelthen i humør til at læse nogle uhyggelige bøger, og her er dette readathon jo helt oplagt. Readathonet slutter igen på søndag d. 20. oktober og hvis du vil vide mere BooksandLalas video lige her. Det er et lowkey readathon, og det er jeg i humør til.

Der er selvfølgelig også nogle læseudfordringer som man kan basere sin tbr på, hvis man har lyst. Det har jeg valgt at gøre:


  • Læs en thriller: Pigen som ikke var der af Nick Clausen (276 sider). Jeg glæder mig så meget til at læse denne bog, da Nick Clausen bare skriver så godt.
  • Læs en bog med rødt på coveret: Grimm af Kenneth Bøgh Andersen & Benni Bødker (220 sider). Jeg elsker eventyr og jeg elsker uhyggelige eventyr, 
  • Læs en bog med et uhyggeligt ord i titlen: Den faldne djævel af Kenneth Bøgh Andersen (301 sider). Jeg har i år genlæst serien om Filip, og da jeg mangler den sidste bog snupper jeg den med her.
  • Læs en bog med en uhyggelig setting: Frygt fabrik fælde bind I og II af Steen Langstrup (242 sider + 280 sider). Bogens handling foregår på en nedlagt fabrik, hvor det spøger, så det skal nok bliver pænt uhyggelig.
  • Læs noget du normalt ikke læser: Poems Bewitched and Haunted (256 sider). Jeg vil gerne begynde at læse digte igen efter at have holdt en længere pause på et par år.


Jeg regner med at lave en opsamling, når readathonet er slut. Jeg håber i hvert fald på at få læst alle bøgerne, da jeg har fokuseret på at læse nogle lidt kortere bøger selvom der måske godt kan snige sig nogle andre ind undervejs.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar