Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 28. november 2019

Illumicrate #7 - With Great Power Oktober 2019


Temaet for Illumicrates oktober boks var With Great Power, og det var et tema, der kunne gå i flere forskellige retninger, så jeg var meget spændt på at pakke den ud.


Den første ting var den utrolig smukke tebøtte med rød og guldfarvede motiver af drager. Selvom jeg ikke lige drikker te, er jeg ret vild med den og kan sikkert finde noget andet at bruge den til. Den er inspireret af The Poppy War af R. F. Kuang. Designeren var @lioninthetrees.


Så var der dette penalhus, som var inspireret af The Raven Cycle. Jeg stod faktisk og mangler endnu et penalhus til alle mine bullet journal tuscher, så den kom lige i rette tid. Den var designet af @forensicsandflowers.


Abhorsen serien af Garth Nix var en af mine favoritter, da jeg var barn, så jeg blev glædelig overrasket, da jeg opdagede at der en pin baseret på serien med i boksen. Jeg skal helt klart genlæse den serie i det nye år.
Pinnen var lavet af @hannahhitchmanart.


Så var det et sæt kort med forskellige skurke fra V. E. Schwabs serier. Jeg aner ikke hvem der er hvem, så det er meget træls, men jeg kan vel altid bruge dem som bogmærker eller ligende.
De var designet af @kiranight_art.


Der var også et sæt rigtige bogmærker med. Disse var magnetiske og forestiller karakterer fra Shatter Me serien. Igen aner jeg ikke hvem, der er hvem, men de er da meget pæne. Er Shatter Me en serie, der er værd at begynde på?
Designeren var @idlestuff.


Månedens samlemønt var Aelin Ashryver Galathynius fra Throne of Glass, som er en serie, jeg gerne vil læse på et tidspunkt.
Designeren er som altid @monolimeart.


Så er vi kommet til månedens bog, som var Angel Mage af Garth Nix. Jeg har med vilje ikke sat mig ind i dens handling, men jeg glæder mig utrolig meget til at læse den ved lejlighed.

Alt i alt var det en fin boks. Nogle af tingene kommer jeg nok til at bruge mere end andre, men sådan er det jo nogle gange.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar