Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

tirsdag den 3. december 2019

November 2019


[Opgøret med julemanden er et anmeldereksemplar fra Sophie Souid]

November var en travl måned, der bød på spændende arbejdsopgaver, et nærmest fantastisk BogForum, et superfedt Kvadrantiderne releaseevent i Aarhus, bullet journal hygge med en veninde og ikke særlig meget læsetid.

I november fik jeg ikke læst særlig mange bøger, men jeg fik dog sneget mig op på 14 bøger, hvoraf 2 blev hørt som lydbøger. I alt blev det til 3.680 sider.

Den længste bog var Kvadrantiderne 700 sider, mens den korteste var Tempus Fugit på blot 80 sider.

Den bedste bog jeg læste i november var hands down Kvadrantiderne af Nanna Foss. Hold. Kæft. Hvor. Var. Den. Fantastisk!
Jeg var også vild med lydbogsudgaven af Godsgrave samt Opgøret med julemanden.

Månedens overraskelse var Kvadrantiderne. Læs den!

December står på arbejde, jul og julefrokoster. Jeg håber også på at vejret bliver noget andet en konstant regn, så jeg kan få gået nogle ture. Derudover har jeg en pæn stak bøger, som jeg gerne vil læse i løbet af måneden. Dem viser jeg frem på torsdag. Jeg håber også at få arbejdet både på min blog og min bullet journal i løbet af måneden..


Læste bøger:
Dennis Jürgensen: Dødens mange facetter
Patrick Leis: Når mørket kommer
Richard Matheson: I Am Legend and Other Stories (lydbog)
Morten Elsøe & Morten Svane: Slut med forbudt 
Sophie Souid: Opgøret med julemanden (Alf og Bjørn redder verden #3) (anmeldereksemplar)
Kazu Kibuishi: Stenens vogter (Amulet #1)
Kazu Kibuishi: Stenvogterens forbandelse (Amulet #2)
Jay Kristoff: Godsgrave (The Nevernight Chronicle #2) (lydbog)
Nanna Foss: Kvadrantiderne (Spektrum #4)
Maren Uthaug: Ellers går det godt
Dennis Jürgensen: Marcherende myrer (Roland Triel #4)
Kenneth Bøgh Andersen: Tempus Fugit
Kenneth Bøgh Andersen: Lysets hjerte
Teddy Vork: Hvor skyggen falder

Ingen kommentarer:

Send en kommentar