Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 22. marts 2020

Illumicrate #11 - Sparks Fly Februar 2020


Februars tema for Illumicrate var Sparks Fly, og jeg var spændt på, hvad de havde lagt i dette tema, for det kan blive rimelig bredt.


Den første ting jeg fiskede op var denne pæne metalæske holdt i sort og rødt og med en masse citater fra Stalking Jack the Ripper. Den har en fin størrelse og er helt perfekt til at passe på mindre ting.
Designeren var @chattynora.


God of Lies var en roll-on parfume, der dufter af honning, appelsin og jasmin. Helt perfekt til at tage med i en taske.
Den var lavet af @madamealchemie.


Den næste ting var dette fine metalbogmærke, som er inspireret af Serpent & Dove. Den har virkelig mange fine detaljer, som jeg er vild med.
Designeren var @thisgirlhasnoname.


Den næste ting var denne popsocket fra @angelaanimates. Den forestiller de to hovedkarakterer fra Sorcery of Thorns.


Den sidste ting inden bogen var disse ølbrikker med karakterer fra A Darker Shade of Magic. Jeg havde gerne set at baggrundsfarven var en anden en hvid, men ellers er de meget fine og praktiske.
Designeren var @lilith_saur.


Månedens bog var The Midnight Lie af Marie Rutkoski. Jeg kan rigtig godt lide forsiden og dens farvepalet, så jeg håber at indholdet også er godt. Der var også et brev fra forfatteren.


Igen en fin boks fra Illumicrate. Jeg savnede dog samlermagnet, og jeg kan ikke helt huske om de er holdt op med at lave dem. Det må jeg hellere få undersøgt på et tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar