Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 21. maj 2020

Currently reading #20



Vi er i tiden med mange helligedage/fridage og det skal selvfølgelig udnyttes. Jeg har planer om at bruge min Kristi himmelfartsdag på en blanding af havearbejde, blogarbejde, gåture og selvfølelige læsning.

Jeg er pt. i gang med to bøger (og en lydbog). Jeg er i genlæsningshumør, og har derfor startet på Newsfeed serien af Mira Grant. Det er en virkelig fed serie og en af mine yndlings. Jeg er lidt over halvvejs i den første bog Feed. Når jeg er færdig med den, regner jeg med at springe direkte videre til Deadline, som er den næste i rækken.
Jeg læser også Pride and Prejudice af Jane Austen for 5. eller 6. gang. Det er rart at være tilbage i dette univers, så jeg læser den lidt langsommere end normalt.

Hvad læser du for tiden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar