Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 24. maj 2020

FairyLoot #33 - Break the Curse Marts 2020


Marts' FairyLoot boks har været en del forsinket på grund af coronavirus, så folkene bag havde vedlagt et postkort med tak for tålmodigheden.
Temaet var denne gang Break the Curse, og det kom der en rigtig fed og gennemført boks ud af.


Den første ting var en tumbler med et citat fra Holly Blacks Queen of Nothing. Den bliver dejlig at have her til sommer.
Den er designet af @noverantale.


Der var også en fin lille notesblok fra @catarinabookdesigns, som helt sikkert skal komme i brug ved lejlighed.


Der var også en "pung" til ens pas, som er mere rød end på dette billede. Den har et fint sort design. Den er inspireret af Heartsless af Marissa Meyer og lavet af @noverantale.


Jeg er rigtig vild med dette pandebånd med blomster og ravne. Det er så pænt. Det er (selvfølgelig) inspireret af The Raven Boys af Maggie Stiefvater.
@taratjah står bag designet.


Den næste ting var denne nøglesnor af @catarinabookdesigns og inspireret af Caraval af Stephanie Garber.


Jeg elsker når en boks har en bogpose! Denne er i en ret lækker kvalitet og med et smukt design, som jeg er vild med. Den er lidt blød i på grund af fyldet og så har den en lynlås. Citatet er fra A Curse so Dark and Lonely af Brigid Kemmerer.
Det er @eviebookish, der står bag designet.


Månedens tarotkort forestillede karakterer fra Throne of Glass serien af Sarah J. Maas og er designet af @gabriella.bujdoso.


Månedens bog var Bone Crier's Moon af Kathryn Purdie. Jeg har rent faktisk set denne bog på Instagram, så yeah mig. Jeg ved så ikke, hvad den handler om, men det er jo en helt anden snak. Men pæn det er den. Som altid var der et brev fra forfatteren, månedens FairyScoop samt bogmærke.

Alt i alt synes jeg dette var en god boks med mange fede ting. Jeg er især vild med bogposen, hårbåndet og tumbleren, og jeg skal selvfølgelig også have læst bogen på et tidspunkt,.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar