Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 17. maj 2020

Illumicrate #13 - Squad Goals April 2020


Aprils tema var Squad Goals, og jeg havde ret store forventninger til boksen, som desværre ikke rigtig blev indfriet.


Den første ting jeg fiskede op af boksen var denne smukke mulepose inspireret af Ringenes Herre. Den var i rigtig god kvalitet, og jeg var vild med printet.
Designeren var @rachelbostickillustration.


Den næste ting var en powerbank med fanart af karakterne fra Aurora Rising. Jeg har allerede en powerbank, men det gør jo ikke noget at have en ekstra. Skal lige have testet den på et tidspunkt. Jeg er dog ikke så vild med illustrationen. Jeg synes ikke at karakterne er særlig vellykket, så det var lidt af en skuffelse.
Designeren var @icandrawthingz.


Der var også en kuglepen med, som jeg ikke har så meget at sige om, andet end den er meget enkel i udtrykket.
@illumicrate står bag.


Til gengæld var jeg mere vild med disse bogmærker fra The Witchlands serie. Man kan aldrig få for mange bogmærker.
Designeren er @merwildandco.


Den næste ting var denne magnetiske whiteboard tavle af @aenteereads. Det er en rigtig god og brugbar ide, og jeg har allerede hængt den op på mit køleskab.


Så var der dette fanprint, som stammer fra månedens bog. Den er designet af @nicoledealart. Papirkvaliteten er desværre ikke særlig god efter min mening, og jeg er heller ikke særlig vild med stilen. Jeg synes den er en kende kedelig.


Månedens bog var Dangerous Remedy af Kat Dunn. Den er starten på en ny serie, og den lyder spændende.
"Camille, a revolutionary's daughter, leads a band of outcasts – a runaway girl, a deserter, an aristocrat in hiding. As the Battalion des Mortes they cheat death, saving those about to meet a bloody end at the blade of Madame La Guillotine. But their latest rescue is not what she seems. The girl's no aristocrat, but her dark and disturbing powers means both the Royalists and the Revolutionaries want her. But who and what is she? In these dangerous days, no one can be trusted, everyone is to be feared. As Camille learns the truth, she's forced to choose between loyalty to those she loves and the future."

Jeg var en kende skuffet over denne boks. Jeg havde forventet mig noget andet på grund af temaet, som jeg synes var fedt, men som ikke helt blev opfyldt. Jeg skal nok få brugt tingene, men det er ikke den bedste boks, jeg har modtaget.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar