Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 23. april 2020

Dewey's 24 Hour Readathon TBR - foråret 2020

[Kaldet fra Galathea er et anmeldereksemplar fra Turbine]

Jeg trænger virkelig meget til et hyggeligt readathon i disse tider, og så er det jo godt at Dewey's 24 Hour Readathon finder sted her i weekenden. Det er virkelig god timing. Readathonet begynder på lørdag kl. 14 og slutter igen søndag kl. 14, så det står på 24 timers læsehygge. Du kan læse mere om readathonet her, hvor du også har mulighed for at tilmelde dig, hvis du skulle have lyst til det.

Jeg har fri i morgen, så jeg har god tid til at få handlet ind, bagt cookies, gjort rent og gøre mit læsehjørne hyggeligt. (Og måske smutte en tur i haven).

Normalt plejer jeg at læse korte bøger, når det kommer til så intense readathons, men da jeg også deltager i O.W.L.'s Magical Readathon, har jeg besluttede at koncentrerer mig om de tre bøger, som jeg mangler at få læst, og som jeg vil veksle imellem i løbet af de 24 timer.


  • The Final Empire af Brandon Sanderson (647 sider). Jeg er allerede godt i gang med denne, og håbet er at jeg kan blive færdig med den i løbet af weekenden.
  • Bloody Bones af Laurell K. Hamilton (452 sider). Jeg bliver altid opslugt af Anitas eventyr, så jeg både vil læse dem hurtig og få dem til at vare ved. 
  • Kaldet fra Galathea af Nathali og Bettina Liane (558 sider). Jeg har hørt så meget godt om denne fantasyroman, så jeg glæder mig virkelig meget til at læse den.


Som altid vil jeg lave et blogindlæg herinde, som løbende vil blive opdateret, som mit læsedøgn skrider frem. Jeg vil ligeledes forsøge at være aktiv på Instagram (@pthoustrup). Smid gerne link til din blog, Instagram eller andet i kommentarerne, hvis du også deltager, og fortæl også gerne hvad du har planer om at læse :)

4 kommentarer:

  1. Guuud der er readathon! Det havde jeg glemt ALT om!

    PS: glæd dig til Kaldet fra G!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det bliver så godt!
      Den er jeg SÅ spændt på!

      Slet
  2. Ja skal også deltage og glæder mig. Jeg overvejer også at læse Kaldet fra Galathea.

    SvarSlet