Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

onsdag den 10. juli 2019

En lille opdatering


Jeg er kommet en del bagud med at skrive anmeldelser. Jeg læser åbenbart for hurtigt og skriver for langsomt. Jeg kan mærke at det påvirker mig rimelig meget, og det fjerner noget af min glæde ved at skriver anmeldelser, fordi jeg hele tiden føler at jeg halser af sted for at få noget færdig til bloggen. Jeg har derfor besluttet at der ikke kommer nogle anmeldelser i løbet af juli (og muligvis første del af august - men jeg satser på at anmeldelserne er tilbage til august), så jeg derved får tid til at indhente noget af det forsømte samt få glæden til at skrive tilbage igen. 

Betyder det så at der ikke kommer noget på bloggen i løbet af juli? Bestemt ikke! Jeg har skrevet og planlagt en unboxing og et bookhaul. Derudover skal jeg have besvaret et tag og skrevet en opdatering på mit læseprojekt 19 i '19. Der vil også komme sommerferie tbr og forhåbentlig en currently reading eller lignede.

Så der sker stadig ting og sager her på bloggen, men det bliver måske lidt uregelmæssig den næste måneds tid. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar