Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 7. juni 2020

Juni læseliste


Jeg har en del bøger, som jeg gerne vil læse i løbet af juni og har derfor lavet en lille tbr liste, som skal holder mig til ilden, især da syv af mine bøger er på 500+ sider. Krydser fingre for at det virker.
  • Spejlbyen af Justin Cronin (837 sider). Spejlbyen er sidste bog i The Passage trilogien, og jeg glæder mig så meget til at læse afslutningen på denne vampyrdommedagsfortælling. 
  • Sumpbaronens rejse af Christina E. Ebbesen (512 sider). Jeg har fulgt forfatteren på Instagram i et godt stykke tid efterhånden, og nu er det altså på tide, at jeg får læst hendes bog.
  • En fortælling om sangfugle og slanger af Suzanne Collins (542 sider). Jeg er både spændt og nervøs for denne bog, men før jeg begynder på den skal jeg lige have genlæst de to sidste i den oprindelige trilogi.
  • Catching Fire af Suzanne Collins (391 sider). Er nok min yndlingsbog i trilogien.
  • Mockingjay af Suzanne Collins (392 sider). Er en af mine yndlingstrilogier.
  • Skovrå af Astrid B. Z. Madsen (238 sider). Fandt denne på biblioteket og fik lyst til at tjekke den ud.
  • Kold karantæne af David Koepp (287 sider). Jeg er rigtig spændt på denne her.
  • The Well of Ascension af Brandon Sanderson (781 sider). Dette er den næste bog, der skal læses til Cosmerereadakong. Jeg var virkelig glad for den første bog, så det håber jeg også at jeg bliver for denne. 
  • Blackout af Mira Grant (637 sider). Jeg er i gang med at genlæse denne serie, som er en af mine yndlings, og er kommet til den tredje bog.
  • Rise af Mira Grant (819 sider). En række noveller, der foregår i Newsflesh universet.
  • Feedback af Mira Grant (525 sider). Den fjerde bog i Newsflesh serien, der følger en helt ny gruppe af karakterer, og som foregår på nogenlunde samme tid som Feed (den første bog i serien). 
Jeg er virkelig spændt på om jeg når at komme igennem dem alle, især nu, hvor min arbejdsdag bliver mere og mere normal. Men jeg vil i hvert fald gøre en indsats.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar