Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 21. juni 2020

FairyLoot #34 - Memories April 2020


Der er stadigvæk store forsinkelser på FairyLoot bokse, og her i juni modtog jeg så min april boks.
Temaet denne gang var Memories, som jo er et rart bredt tema, så jeg var spændt på indholdet. Og jeg blev ikke skuffet.


Den første ting, jeg fiskede op var denne virkelig lækre mulepose. Den er inspireret af Throne of Glass af Sarah J. Maas med et citat fra bogen. Kvaliteten er virkelig god. Jeg er vild med farverne og designet. Den er simpelthen lækker, og jeg glæder mig til at tage den i brug.
Designeren er @fantasticalfeminism.


Den næste ting var denne "falske" bog, som er volume III i deres serie. Jeg bruger de to andre til blandt andet bogmærker, og da de er ved at være fyldte, kom denne lige i rette tid. Jeg er vild med designet og alle detaljerne.
Designeren er @noverantal.


Der var også et lille banner til pins, hvilket også kom i rette tid, da den jeg har, er ved at være overfyldt. Designet er enkelt og inspireret af The Beautiful af Renee Ahdieh.
@dustandpages står bag.


Jeg tror ikke, at jeg kommer til at bruge disse små sticky taps. De er formet som emojis og er lavet i papir. Jeg foretrækker dem, der er mere plastik i det, da de simpelthen holder bedre.
Det er FairyLoot der står bag.


Der var også en lille pin med (den røg straks på mit nye pin banner). Jeg kan godt lide designet med alle dens krummelurer.
Den er designet af @thatslovelydearshop.


Den sidste ting inden tarotkort og månedens bog var en rulle washi tape, der er inspireret af Daugther of Smoke and Bone serien af Laini Taylor. Den røg straks hen til resten af min samling af washi tape.
@tillanddill står bag.


Månedens tarotkort er inspireret af karakterer fra Throne of Glass af Sarah J. Maas. (Jeg må virkelig se at få læst den serie).
Designeren er @gabriella.bujdoso.


Månedens bog var Incendiary af Zoraida Córdova, og det er igen en bog, som jeg intet har hørt om, så jeg glæder mig til at blive klogere. Som altid var der også et brev fra forfatteren med artwork på bagsiden.


Alt i alt synes jeg det var en god boks, og jeg kommer til at bruge det meste af dens indhold. Og forhåbentlig får jeg også læst bogen på et tidspunkt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar