Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

onsdag den 24. oktober 2018

Planer for Bogforum


Nu er der ikke længe til dørene bliver åbnet til Bogforum, og jeg har endelig fået tid til at se programmet igennem for at kunne danne mig et overblik. For første gang skal jeg nemlig med alle dage, jeg har kun været med om lørdagen og det er ved at være to år siden sidst. Jeg synes ikke at programmet er helt så spændende i år som det har været de sidste par år, men jeg er sikker på at det nok skal blive sjovt alligevel. Jeg har i hvert fald planer om at tage det stille og roligt, når jeg kommer derover og bare tage det som det kommer.

Jeg har dog forsøgt at lave en oversigt over noget af det jeg gerne vil se. Nogle punkter går igen, men det er så jeg lige kan tage det tidspunkt, hvor det passer mig bedst. Der er også nogle ting, der foregår på samme tidspunkt, men det er igen så jeg lige kan vælge, hvad jeg har mest lyst til.

Nu mangler jeg bare lige at få fundet de bøger jeg skal have med samt pakket, og så er jeg ved at være klar.

Program for fredag d. 26. oktober:

13:35 (Gyldendals Tranescene 1) - Louise O'Neill i samtale om YA-romanen Skabt for dig + signering bagefter

15:35 (Gyldendals Tranescene 1) - Malene Sølvsten om romanen Ravnenes Hvisken - bog 3


Program for lørdag d. 27. oktober:

10:00 (DreamLitt - Lounge) - Mette Sejrbo og Mads Schack-Lindhardt

11:05 (Det Danske Edgar Allan Poe Selskab) - Poe og Star Wars

11:35 (Gyldendals Tranescene 1) - Teri Terry i samtale om YA-romanen Mørkt stof 3 + signering bagefter

12:15 (Gyldendals Tranescene 1) - Gayle Forman i samtale om YA-romanen Jeg er faret vild

12:30 (SPOT Scenen) - Line Lybecker interviewes om På vej mod Sophie

13:00 (SPOT Scenen) - Teri Terry fortæller om sin trilogi Mørkt stof + signering bagefter

13:00 (Editorial Aurora Boreal) - Fernando Iwasaki

13:00 (DreamLitt) - A. Silvestri om Scener fra et parforhold

14.00 (Børnescenen) Harry Potter Quiz

14:30 (SPORT Scenen) - Gayle Forman i samtale om YA-romanen Jeg er faret vild

15.15 (SPOT Scenen) - Louise O’Neill fortæller om YA-romanen Skabt for dig

16.00 (SPOT Scenen) - Karen M. McManus fortæller om YA-romanen En af os lyver

16:45 (SPOT Scenen) - Caroline Ørsum i samtale om YA-romanen Wiki over Miss Elises elendige liv


Program for søndag d. 28. oktober: 

10:00 (DreamLitt Lounge) - Katja L. Berger Døden lyver aldrig

10:55 (Lindhardt og Ringhof) - Karen McManus i samtale om YA-romanen En af os lyver

11:45 (Ny Scene) - Jacob Holm Krogsøe og Matin Wangsgaard Jürgensen i samtale om det okkulte og overtro i Danmark

13:00 (Tellerup) Dennis Jürgensen signering

Ses vi derover?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar