Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 4. juli 2021

Nye bøger #73 - tilføjelser i juni


[Indeholder anmeldereksemplarer]

Det er igen blevet tid til at fortælle om de bøger, som jeg har købt og modtaget i løbet af juni måned.
Det er blevet til 3 anmeldereksemplar, og så har jeg selv købt 2 bøger. 


Jeg glæder mig så meget til at læse Eva Munks nye ya roman Dicte var her, som Byens forlag har sendt mig. Jeg tænker den vil være helt perfekt til sommerlæsning.

Fra Valeta har jeg modtaget Atlantiz af Publuis Enigma, som er en science fiction spændingsroman. Den lyder meget spændende, og jeg glæder mig til at læse den. 

Read.Die.Repeat vol 1 er et horror magasin, der indeholder noveller, en del illustrationer samt en enkel tegneserie. Jeg har fået den tilsendt fra forlaget Read.Die.Repeat, og jeg er meget spændt. 


Jeg bestilte The Grace Year af Kim Liggett og Great Goddesses af Nikita Gill på Saxo tilbage i maj, men desværre dukkede de op med skavanker. Jeg skrev til Saxo, og de var venlige at sende mig nogle nye eksemplarer, som jeg modtog her i juli. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar