Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 1. juli 2021

Juni 2021


I juni blev jeg uddannet som naturtræner, hvilket jeg glæder mig til at tage i brug på mit arbejde, og måske også i min fritid. 
Jeg er så småt begyndt at træne igen, dog endnu ikke i et fitnesscenter. Men det er rart at bruge min krop på den måde igen, så jeg håber jeg kan holde det ved lige henover sommeren.
Jeg fik også endelig bestilt tid hos frisøren, og der røg en del af, men det trængte der også til.
Der har også været tid til lidt familiehygge i løbet af måneden.
_________

Jeg fik læst 24 bøger i løbet af måneden. 7 af dem blev hørt som lydbøger. I alt fik jeg læst 6.053 sider.
Jeg fik ikke helt holdt mig til min juni tbr, men jeg fik alligevel læst en del bøger fra min liste.

Den længste bog jeg læste var Den Usynlige Krig på 608 sider, mens de korteste var Lykke og Søvn, som begge var på 60 sider.

Jeg læste flere gode bøger i løbet af måneden, og jeg vil her lige fremhæve Sumpbaronens rejseDen røde drage og Den Usynlige Krig.

Lugnasad var en bog, der overraskede mig. Den har en helt vild stemning, som jeg var fuldstændig tiltrukket af. 

Desværre var jeg ikke særlig glad for hverken Langt væk fra Asgård eller Kongernes opgør. De var bare ikke lige noget for mig.
_________

Jeg har ferie i noget af juli og igen i august, og jeg kan mærke at jeg trænger rigtig meget til det. Der har været travlt på arbejdet med mange gode ting, men jeg glæder mig til at komme lidt ned i gear igen. 
Så derfor vil jeg fokusere på at slappe af, læse, træne, gå ture og hygge i det næste stykke tid. Jeg ved ikke om det kommer til at påvirke bloggen en smule hen over sommeren, men det må vi få at se. 


Læste bøger: 
Dennis Jürgensen: Sagen om det blodige vampyrtrick (Spøgelseslinien #2) (lydbog)
Marina Aagaard: Gå dig i form: guide til flere skridt, den gode gåtur og gang som motion, fitness walking
Anders Seneca: Kerneopgaven i krise
Kazu Kibuishi: Flugten fra Lucien (Amulet #6)
Dennis Jürgensen: Sagen om ugledrengens afklippede klo (Spøgelseslinien #3) (lydbog)
Dennis Jürgensen: Sagen om det galoperende maleri (Spøgelseslinien #4) (lydbog)
Christian Bjørnskov: Lykke (Tænkepauser #26)
Dennis Jürgensen: Sagen om den brændende klovn (Spøgelseslinien #5) (lydbog)
Sidsel Sander Mittet: Den røde drage (Flammen & Bølgen #1)
Boris Hansen: Den Usynlige Krig (Tavse Verdener #1)
Anna Skyggebjerg: Naturnærvær for byboer
Jeff Lemire: Orbital Mechanics (Descender #4)
Jeff Lemire: Rise of the Robots (Descender #5)
Jeff Lemire: The Machine War (Descender #6)
Thea Astrid: Langt væk fra Asgård
Pernille Eybye & Carina Evytt: Kongernes opgør (Dragernes konge #4) (lydbog)
Christine Parsons: Søvn (Tænkepause #71)
Sidsel Katrine Slej: Ingeborgs fortælling (Asgårds døtre #1) (lydbog)
K.L. Berger: Lugnasad
Jeff Lemire: The Haunted Galaxy (Ascender #1)
Jeff Lemire: The Dead Sea (Ascender #2)
Cal Newport: Arbejd dybt - sådan fastholder du fokus i en flyvsk verden
Henriette Hesselholdt: Den knuste gud (Gudernes krig #2) (lydbog)
Christina E. Ebbesen: Sumpbaronens rejse (Til Aretz’ Ende #1)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar