Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

mandag den 1. juli 2024

Bloggen går på sommerferie


I år har jeg besluttet at sende bloggen på sommerferie i juli måned. Jeg vil bruge tiden på at slappe af, og genoplade mine batterier. Det har været et travlt forår og forsommer både på arbejde og i livet generelt, så en lille pause er på sin plads.

Jeg holder dog ikke helt pause fra at skrive anmeldelser, da jeg en lille stak, som jeg mangler at få skrevet. Håbet er at komme i bund, og så skrive anmeldelser løbende, så jeg ikke har så mange til at hænge.

Jeg har også besluttet at holde en SoMe pause, da min tid brugt på SoMe er steget voldsomt her på det sidste, og jeg har faktisk ikke lyst til, at det skal fylde så meget. Jeg vil hellere være mere bevidst om, hvad jeg bruger min SoMe tid på i stedet for at blive en scrolle-zombie. Så en pause er første step, og så tager jeg den derfra. Jeg starter med de første to uger af juli, men måske ender det med at blive hele juli.

Jeg ønsker dig en rigtig dejlig juli. Vi ses igen i august!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar