Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

tirsdag den 25. juni 2019

10 boglige facts #1


  • Jeg læser bøger alt efter hvilket humør jeg er i, men jeg elsker også at lave tbr lister, som jeg dog for det meste har svært ved at overholde. Men jeg arbejder på at blive bedre til at følge mine tbr's.
  • Mine favoritgenrer er fantasy, horror og science fiction.
  • Jeg forsøger at læse mindst 1 time om dagen. Nogle dage bliver det til flere timer, mens andre dage får jeg læst meget mindre.
  • Jeg har ingen anelse om hvor mange bøger jeg ejer. Jeg havde på et tidspunkt et worddokument, hvor jeg havde styr på antallet, men det er snart mange år siden at den er blevet opdateret.
  • Jeg har dog planer om at få ryddet op og ud i og ikke mindst talt mine bøger i løbet af i år. Hvilket også betyder at mine bøger skal omrokeres endnu en gang.
  • Den første "rigtige" bog jeg fik i gave var Erik Menneskesøn af Lars-Henrik Olsen, som jeg fik på min fødselsdag i 1997.
  • Det er også en af mine ældste bøger.
  • Jeg elsker notesbøger og notesblogge, men jeg får desværre sjældent skrevet i dem. 
  • Jeg tager altid støvcoveret af mine hardbacks - dels for ikke at ødelægge det og dels fordi det er virkelig irriterende at læse med dem på.
  • Som barn lyttede jeg altid til lydbøger, når jeg lavede noget kreativt. Jeg lytter stadig til lydbøger, men nu laver jeg bare praktiske ting imens.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar