Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 2. juni 2019

Månedens serie #4 - Juni 2019


Maj er fløjet afsted og nu skriver vi juni og forhåbentlig får vi lidt mere solrigt vejr uden alt for meget blæst. Det betyder også at det er på tide at trække en ny serie fra min seriekrukke, så det har jeg selvfølgelig gjort. 

Månedens serie blev...

*trommehvirvel*

science fiction serien Skyward af Brandon Sanderson. 

Defeated, crushed, and driven almost to extinction, the remnants of the human race are trapped on a planet that is constantly attacked by mysterious alien starfighters. Spensa, a teenage girl living among them, longs to be a pilot. When she discovers the wreckage of an ancient ship, she realizes this dream might be possible—assuming she can repair the ship, navigate flight school, and (perhaps most importantly) persuade the strange machine to help her. Because this ship, uniquely, appears to have a soul. 

Jeg modtog den første bog Skyward sidste år i en FairyLoot boks, og jeg kan se at næste bog er sat til at udkomme i november i år.  Så jeg kan jo lige så godt tage mig sammen og få den læst. Jeg har tidligere læst nogle af Brandon Sandersons bøger, og jeg har faktisk endnu flere ulæste stående på hylden, så derfor kan jeg lige så godt begynde at gøre det tal mindre. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar