Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

tirsdag den 12. juni 2018

Læseliste for juni 2018 - TBR #6


Så er det vist blevet på tide, at vise hvilken bog, jeg godt kunne tænke mig at læse i løbet af juni. Jeg har i et stykke tid haft lyst til at læse noget young adult contemporary og mit valg er faldet på Simon vs. the Homo Sapiens Agenda af Becky Albertalli. Jeg har kun hørt godt om den, og det er på tide at jeg får læst den, så forhåbentlig bliver det i løbet af denne måned.

Simon vs. the Homo Sapiens Agenda  er også blevet filmatiseret og kommer i biograferne senere på måneden. Om jeg skal se den i biografen er endnu uvist, men jeg glæder mig i hvert fald meget til at læse historien.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar