Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

mandag den 20. november 2023

Nye bøger #98 - tilføjelser i oktober


Better late than never - her er mit oktober bookhaul! 
Jeg fik og købte 8 bøger i løbet af oktober.


Jeg købte tre lækre graphic novels, som jeg allerede har læst og nydt. 
Jeg troede endelig at I Hate Fairyland var afsluttet, men vi har nu fået vol. 5 - Gert's Inferno, og den hinter kraftig til efterfølger, så den venter jeg spændt på.
A Guest in the House af Emily Carroll er en tankevækkende historie med horrorelementer.
Den sidste graphic novel var Lore Olympus: Volume Five af Rachel Smythe og det var som altid en stor fornøjelse at følge med i 


Jeg modtog også de to nyeste Illumicrate bøger, som var A Study in Drowning af Ava Reid og  After the Forest af Kell Woods. De laver nogle virkelig smukke bøger, og jeg håber at indholdet matcher forsiderne.


Via arbejdet var jeg på en forlagsdag i oktober, og her fik vi en goodiebag, som indeholde tre bøger. Bøgerne var Alberte og Jakob af Cora Sandel, Den svenske konges hemmelige marmeladeopskrift og andre fortællinger af Knud Romer samt Voksbarnet af Olga Ravn.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar