Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

tirsdag den 1. oktober 2024

September 2024


September har på en gang gået utrolig hurtigt og utrolig langsomt. 
Jeg har haft travlt på arbejde med mange forskellige ting. 
Jeg har nået knap så meget derhjemme, men er til gengæld startet på en akvarel og tegnekursus, som jeg ser som et kunstnerisk frirum.
Månedens højdepunkt var Fantasyfestivalen, som jeg har skrevet om her.
_________

I september læste jeg 28 bøger, hvoraf 3 af dem blev hørt som lydbøger. I alt blev det til 6.119 sider.

Månedens længste bog var The Reappearance of Rachel Price 448 sider, mens den korteste bog var Katten, der ville skide på det hele 33 sider.

September bød på rigtige mange fantastiske læseoplevelser, heriblandt: The Reappearance of Rachel PriceForglemmigejA House with Good BonesKør din plov over de dødes knoglerTombThe Trees Grew Because I Bled ThereUnderskudKatlaFrankensteinWaves samt Alley. Jeg har læst rigtig meget horror og spænding, og det var vist det rigtige valg.

Varme hænder var overraskende og interessant, men også en frustrerende læseoplevelse.

Desværre var jeg ikke så vild med digtsamlingen Nivå Bugt Strandenge. Der var kun 1 digt, der satte sig fast, men det var til gengæld virkelig god.


Serier i september: 
Færdiglæste serier:


Igangværende serier: (som enten forfatteren skriver videre på eller som er afsluttet)
Ninja Mille og Morfar 1 af René Toft


DNF:


Anmeldelser i september:

_________

Jeg har lyst til at forpuppe mig lidt i oktober, så jeg satser på nogle stille og rolige dage, eftermiddage og aftner, hvor jeg kan hygge mig med læsning, skrive anmeldelser, gå nogle lange ture, se horrorfilm og bare nyde at det bliver mere og mere efterår.


Læste bøger:
Holly Jackson: The Reappearance of Rachel Price (lydbog)
Nina Bunjevac: Bezimena - En moderne fortolkning af myten om Artemis og Siproites
Ditte Alexandra Winther-Lindqvist: Omsorg
Olga Tokarczuk: Kør din plov over de dødes knogler
Stine Askov: Varme hænder
Shelley Read: Løb som floden (lydbog)
Junji Ito: Tomb
Teddy Vork: Forglemmigej (anmeldereksemplar)
Eric LaRocca: The Trees Grew Because I Bled There: Collected Stories
Emma Holten: Underskud
Kevin Panetta & Savanna Ganucheau: Bloom
Henrik Marstal: Rock
Junji Ito: The Liminal Zone
Junji Ito: Black Paradox
Olga Tokarczuk: Kør din plov over de dødes knogler (lydbog)
Emil Blichfeldt & Tom Kristensen: Katla
Junji Ito: Frankenstein
T. Kingfisher: A House with Good Bones 
Ingrid Chabbert: Waves
Junji Ito: Lovesickness 
Caroline Albertine Minor: Nivå Bugt Strandenge
Camilla Wandahl & Bjørk Matias Friis: Arl møder Prik (anmeldereksemplar)
René Toft: Robotben på afveje (Ninja Mille og Morfar #1) (anmeldereksemplar)
Emil Blichfeldt & Tom Kristensen: Katten, der ville skide på det hele (anmeldereksemplar)
Eva Munk: Helt okay (anmeldereksemplar)
Eva Munk: Dårlig jul (anmeldereksemplar) 
Junji Ito: Alley 
Carsten Andersen: Ulighed

Ingen kommentarer:

Send en kommentar