Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 7. november 2019

Tome Topple Readathon TBR // Runde 9


Folkene bag Tome Topple Readathon er klar med en ny omgang, og jeg er klar til at deltage endnu engang. Readathonet går i alt sin enkelhed ud på at læse bøger over 500 sider, de såkaldte tomes eller murstensromaner på dansk. Readathonet begynde lørdag d. 9. november ved midnat og slutter igen fredag d. 22. november ved midnat. Hvis du vil vide mere, så tjek denne video ud.

Der er 4 læseudfordringer, som man kan basere sin tbr på. De er:
  • Læs mere end 1 murstensroman
  • Læs den murstensroman, der har stået på din tbr længst
  • Læs den murstensroman, der er del af en serie
  • Læs en murstensroman i en genre du normalt ikke læser
  • Læs en voksen roman

Min tbr kommer til at se således ud (med forbehold for ændringer):
  • Akkanas Gåde af Boris Hansen (594 sider). Jeg har haft denne roman stående siden 2017. Det er ikke den murstensroman, jeg har haft stående længst, men jeg har virkelig meget lyst til at læse den. Og i den stak jeg har udvalgt, er det den jeg har haft længst.
  • Ravnenes Hvisken 3 af Malene Sølvsten (609 sider). Dette er tredje bog i serien om Anne og de nordiske guder, og jeg er mega spændt på, hvad der kommer til at ske, og nu skal den altså læses.
  • Marcherende myrer af Dennis Jürgensen (508 sider). Jeg læser normalt ikke særlig mange krimier, men denne serie er skrevet af en af mine yndlingsforfattere, så den skal jeg bare læse. Og så er den virkelig spændende, og sidste del udkommer til BogForum, så jeg må vist heller snart få indhentet det forsømte.
  • Middlegame af Seanan McGuire (528 sider). Jeg har hørt meget godt om denne bog, så jeg er mega spændt på at læse den. 
Jeg har altså valgt 4 bøger på i alt 2.239 sider og som sagt der kan ske nogle ændringer i min tbr, da jeg ikke kan se hvor mange sider Kvadrantiderne af Nanna Foss har, og den skal jeg altså læse så snart jeg får fingrene i den.
Jeg regner med at lave et blogindlæg, når readathonet er færdig, og så krydser jeg fingre for at jeg husker at dele noget på Instagram i løbet af de to uger.

Deltager du?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar