Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 21. november 2019

Currently reading #18


[Snedkerens Hemmelighed er et anmeldereksemplar fra Eva Egeskjold]

Det er ved at være et godt stykke tid siden, jeg sidst lavede et currently reading blogindlæg, faktisk var det tilbage i sommers, så jeg synes at det er ved at være på tide. De sidste par weekender har været travle med henholdsvis arbejde i den ene weekend og BogForum i den anden. Jeg har også lagt planer for denne weekend. Jeg skal nemlig have en kreadag sammen med en veninde, hvor vi skal hygge og være kreative. Jeg regner med at arbejde videre på min bullet journal og tager måske også en notesbog med, så jeg kan skrive lidt på nogle anmeldelser. For bloggen har været lidt forsømt på det sidste. Jeg har simpelthen ikke haft tid eller energi til at skrive. Men det vil jeg gerne lave om på, så der kommer en mere regelmæssighed igen. Og så har jeg bare læst så mange gode bøger, som jeg mangler at skrive anmeldelse på.

Men nu til de bøger, som jeg har planer om at læse færdig inden for den nærmeste fremtid. Jeg er for tiden i gang med at læse to bøger. Den ene er Snedkerens Hemmelighed af Eva Egeskjold, og som er tredje del i serien om Næslandet. Jeg er kommet lidt over 70 sider ind i den, og jeg håber på at få gjort et indhug i den i løbet af weekenden. Derudover hører jeg lydbogsversionen af Ravnenes Hvisken 2 af Malene Sølvsten, som jeg er godt 200 sider inde i. Jeg har læst den tidligere på året, men da jeg planlægger at læse 3'eren i løbet af december, vil jeg gerne lige have handlingen i frisk erindring.

Hvilke planer har du for weekenden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar