Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

onsdag den 13. november 2019

Planer for BogForum 2019


Det er endnu en gang blevet tid til BogForum, og jeg er så småt ved at få de sidste små deltaljer på plads. Jeg skal igen være der over alle 3 dage, men denne gang tager jeg derover med en kollega, så det bliver rigtig hyggeligt.
Jeg har forsøgt at sammensætte et program, hvilket har været lidt af en udfordring denne gang, da mange af de ting, jeg gerne vil opleve, sker på samme tid (og selvfølgelig gør de det). Men så kan jeg jo vælge hvad jeg helst vil på dagen. Nogle punkter går igen, men det er så jeg lige kan tage det tidspunkt, hvor det passer mig bedst.


Program for fredag d. 15. november

10:30 (Tranescene 2) - Sarah Engell og Sanne Munk Jensen i samtale om bogen Tag gaden tilbage

11:00 (Tranescene 2) - Malene Sølvsten om romanen Livets blod

11:30 (Hvid Scene) - Malene Sølvsten, Sabine Lemire, Sanne Munk Jensen og Sarah Engell i en panelsnak om Stærke kvinder i børne- og ungdomslitteraturen.

12:05 (Forlaget Alvilda) - Nicole Boyle Rødtnes og Bjarke Schjødt Larsen signerer

13:00 (Tellerups stand) - Dennis Jürgensen signerer

13:00 (Børnescenen) - Nathali Liane, Bettina Liane, Henriette Rostrup, Cecilie Enken og Ida-Marie Rendtoff fortæller om at skrive fantasyromaner

13:00 (Mofibo-boksen) - Kenneth Bøgh Andersen læser op af Grimms Eventyr

14:00 (Turbine Forlaget) - Gry Kappel Jensen fortæller om at skrive ya og fantasy romaner

14:00 (Forlaget Carlsen) - Sarah Engells 10 års forfatterjubilæum

14:20 (Under Uret) - Maren Uthaug underholder ud fra sin kalender Ting jeg gjorde

15:30 (Børnescenen) - Nicole Boyle Rødtnes og Bjarke Schjødt Larsen fortæller om zombier

15:30 (Turbine Forlaget) - Mød forfatterne

16:00 (Tellerup) - Nanna Foss release på Kvadrantiderne

17:00 (Litteratursiden) - Maren Uthaug i samtale om En lykkelig slutning

17:30 (Rød Scene) - Puk Qvortrup fortæller


Program for lørdag d. 16. november:

11:15 (SPOT Scenen) - Line Wenzel, Julie Midtgaard og Henriette Hesselholdt fortæller om at finde vej gennem forlagenes berømte og berygtede nåleøje

12:00 (SPOT Scenen) - Katrine Skovgaard, Julie Midtgaard og Trine V. Ipsen om ya, fantasy og skriveprocesser

12:30 (Børnescenen) - Kenneth Bøgh Andersen og John Kenn Mortensen om gendigtningen af Grimms Eventyr

12:35 (Lindhardt og Ringhof Forlag) - Patrick Ness i samtale om Chaos Walking trilogien

12:45 (SPOT Scenen) - Malene Sølvsten om sådan skabte vi Ravnenes Hvisken

13:00 (Tellerups stand) - Dennis Jürgensen signerer

13:00 (Børnenes Boghal) - Kenneth Bøgh Andersen signerer

13:20 (Gyldendal) - Malene Sølvsten Meet & Greet

13:30 (SPOT Scenen) - Ditte Wiese om romanen Og så drukner jeg

14:00 (Tellerup) - Mød Nanna Foss og Noah

14:15 (SPOT Scenen) - Nicole Boyle Rødtnes om Den sorte enkes by

14:45 (Forlaget Alvilda) - Nicole Boyle Rødtnes Meet & Greet

15:00 (Comics scenen) - Uden skam! Pénélope Bagieu om graphic novelen Skamløs

15:00 (SPOT Scenen) - Sarah Engell og Sanne Munk Jensen i samtale om bogen Tag gaden tilbage

15:45 (SPOT Scenen) - Christina E. Ebbesen og Pernille L. Stenby fortæller om deres romaner

15:45 (Bogcaféen) - Patrick Ness fortæller om sit forfatterskab

16:00 (Comics scenen) - Pénélope Bagieu signerer

16:30 (Biblio.dk) - Mød 'Skrivegruppen' på BogForum. Meet & Greet med 'Skrivegruppen' - bestående af Nanna Foss, Karen Vad Bruun, Sarah Engell og Malene Sølvsten.

16:45 (Ulven & Uglen) - Christina E. Ebbesen og Pernille L. Stenby signerer

17:15 (SPOT Scenen) - Tobias Stenbæk Bro fortæller om at skrive fantasy til voksne


Program for søndag d. 17. november:

10:30 (Comics scenen) - Don Rosa

13:00 (Comics scenen) - Det fantastiske i hverdagen og hverdagen i det fantastiske. Paneldebat med Matt Fraction, Palle Schmidt og Teddy Kristiansen

13:00 (Auditoriet) - Rane Willerslev om dannelsesbegrebet

14:00 (Tellerup) - Nanna Foss signerer

15:00 (Scenen) - Don Rosa fortæller om sit lange liv som andetegner


Ses vi derover?

2 kommentarer:

  1. Så fik jeg lige tilføjet nogle ekstra ting til mit program :-D Åh, hvor jeg glæder mig! Jeg kommer alle dage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Hvor dejligt :) Jeg glæder mig også utrolig meget. Håber vi ses :)

      Slet