Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

mandag den 18. november 2019

Nye bøger #53 - tilføjelser i oktober


[Opgøret med Julemanden er et anmeldereksemplar fra Sophie Souid]

Det er blevet på tide at vise hvilke bøger, jeg købte og modtog i løbet af oktober måned. Alt i alt blev det til 9 nye bøger. Hvilket nok er meget passende, da jeg købte en del i september på grund af Fantasy Festival, og jeg regner også med at købe en del her i november, da det jo er BogForums tid.


Jeg modtog et anmeldereksemplar af Opgøret med Julemanden af Sophie Souid, som er tredje bog i serien om Alf og Bjørn. Jeg har allerede læst den, og den er ligeså god som de andre. Anmeldelse kommer snarest.


Jeg faldt over denne bog om Hæklede bogmærker af Jona Matthies i Rema 1000, som jeg slet ikke kunne stå for. Jeg kan endnu ikke hækle, men jeg har planer om at lære det meget snart, og når jeg har lært det kan jeg jo hækle mine egne bogmærker. Så smart.


Jeg har selvfølgelig også købt den nye illustrerede udgave af Harry Potter and the Goblet of Fire. Jeg har ventet længe på den, og den skuffer på ingen måde. Når jeg engang skal genlæse Harry Potter serien igen igen igen, bliver det de smukke illustrerede udgaver jeg kaster mig over.


Jeg har også købt anden bog i serien om The Book of Dust af Philip Pullman. Det er noget af en moppedreng, så den får jeg nok ikke læst lige med det først. Men på et tidspunkt skal jeg nok få den læst.
I september kom jeg til at købe bog 2 i Julie Kagawas vampyrtrilogi, så jeg var jo nødt til at købe bog 1 The Immortal Rules og bog 3 The Forever Song. The Forever Song kunne jeg kun få i hardback, hvis jeg ville have det cover, da passede til de andre bøger. Og så vil jeg lige sige at paperback coveret ikke var særligt kønt. 


Så er vi kommet til de bøger, jeg har modtaget fra Illumicrate og FairyLoot. September Illumicrate boks indeholdte Kingdom of Souls af Rena Barron, mens oktobers Illumicrate boks indeholdte Angel Mage af Garth Nix, som jeg glæder mig utrolig meget til at læse.
Oktobers FairyLoot boks indeholdte The Beautiful af Renée Ahdieh. Det er en vampyrhistorie, og jeg er meget spændt på den. 

Har du købt nogle spændende bøger for nyligt?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar