Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 21. februar 2021

FairyLoot #42 - Greek Mythology Januar 2021


Dette bliver min sidste månedlige FairyLoot unboxing, da jeg har valgt at opsige mit abonnement på grund af Brexit, da det hele bare er blevet meget mere besværligt. 
Jeg venter dog stadig på en speciel editions boks, så den glæder jeg mig til at modtage.

Temaet for januar var Greek Mythology, og jeg var allerede blevet spoilet, hvilken bog var med, da det tog lidt tid før boksen nåede Danmark. 


Den første ting var denne spatel af træ med et citat fra Lovely War af Julie Berry og designet af @kdpletters

Jeg er vild med denne fine keramikskål til smykker og andet nips. Udsmykningen er inspireret af myten om Eros & Psyche, som jeg læste en genfortælling af for snart flere år siden. @taratjah står bag designet.

Man kan aldrig få for mange bogmærker, vel? Jeg kan i hvert fald altid bruge et ekstra bogmærker især når det er så pænt som dette. Det forestiller Athena, som er gudinde for visdom og krig. Designeren er @monolimeart.
 

@alyesasworld har lavet dette strygemærke, der forestiller Medusa. Jeg kan godt lide at den er holdt i farverne gul(d) og sort, og så skal jeg vist have købt en cowboyjakke til de strygemæker, jeg har fået samlet sammen i de sidste par år. 


Jeg er vild med dette artprint af Percy og Annabeth fra Percy Jackson serien. Det er holdt i sorte, hvide og grå med strejf af guld, og så er det bare så detaljerig. Det er lavet af @arz28


Endnu en bogpose til samlingen! Det er ikke slet ikke ringe. Citatet er fra Circe af Madeline Miller og designet af @chattynora.


@arz28 står også bag månedens tarotkort, som forestiller karakterer fra The Wrath and The Dawn af Renee Ahdieh.


Lore af Alexandra Bracken er månedens bog, og er selvfølgelig inspireret af græsk mytologi. Jeg synes måske den hvide forside var en smule anonym, men den gemte på noget flot fanart af @lizzart_zardonicz. Desuden er der malet en slange på dens sider (se billede nedenunder), så det gør ikke så meget at forsiden er lidt anonym. Jeg er spændt på, hvad historien har at byde på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar