Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 6. oktober 2019

Blood & Blades - The Darkdawn Edition


For flere måneder siden bestilte jeg Illumicrates Blood & Blades, som var en special edition boks, der indeholdte den sidste bog Darkdawn i Jay Kristoffs The Nevernight Chronicle, samt en helt masse andet godt. Jeg har længe set frem til at modtage boksen, og opleve et kort øjebliks frygt, at den ikke ville nå frem til mig, fordi den havde været fejlsorteret. Men en dag eller to efter ankom den. Boksen var i en lidt sølle stand men der var heldigvis ikke noget galt med indholdet.


Den første ting jeg fiskede op af boksen var så stort, at det ikke var muligt for mig at tage et billede, der kunne vise det hele. Det var nemlig et meget blødt tæppe med en illustration af Mr. Kindly, Eclipse og de tre sole. Jeg er simpelthen så vild med det tæppe. Farverne og illustrationen er virkelig gode.
Designeren er @yoshiyoshitani.


Den næste ting var et krus med Mia, Ash og Mister Kindly. Igen elsker jeg designet af både krus og illustration og farverne er også virkelig fede. Jeg får helt sikkert brugt det, nu hvor vi går mod efterår og vinter.
Kruset er designet af @rosiethorns88.


Jeg er også vild med dette trækort over Itreya. Det er virkelig fedt og meget detaljerig. På bagsiden er der et logo med de tre sole.
Kortet er designet af @virginiaallyn, mens logoet er designet af James Orr.


Jeg har ikke et badekar, så jeg ved ikke om jeg kommer til at bruge denne bath bomb af Mr. Kindly. Men jeg synes at ideen er meget sjov, og især at den er lyserød, for det er virkelig ikke en farve jeg forbinder med Mr. Kindly.
Bath Bomben er designet af @geekyclean.


Den næste ting var denne halskæde, som har Covere familiens våbenskjold. Igen er der fokus på detaljerne, men jeg tror, jeg vil bære den i en sølvkæde i stedet for læderkæden.
Halskæden er designet af @dalandan.ielle.


Der var også to pins med i boksen. Den ene forstiller Our Lady of Blessed Murder og den anden forestiller en aftenhimmel og har ordet Darkin skrevet på.
Sættet er designet af @fableandblack.


Jeg blev virkelig begejstret, da jeg fandt ud af at der var en Mia Funkopop med i boksen. Den er virkelig lavet godt, og den skal helt sikkert stå sammen med bøgerne.
Figuren er designet af @illumicrate.


Månedens samlemønt var selvfølgelig med Mia og Mister Kindly og igen er det et virkelig fedt design, som er skabt af @monolimeart.


Der var også en stak bogmærker med af Mia, Ash, Tric, Mister Kindly og Eclipse. De er også virkelig fine, og skal helt sikkert også udstilles ved siden af bøgerne.
De er designet af @merwildandco.


Booktuberen/skuespilleren m.m. Piera Forde er i gang med at lave en Nevernight miniserie, som efter planerne skulle udkomme på Youtube sidst på året. Hun har dog planer om at tage projektet videre og jeg er spændt på hvad hun finder på.
Boksen indeholdt et lille hæfte med blandt et interview med Piera og ekstra fra miniserien, samt et art print med Mia og Tric baseret på miniserien.
Artprintet er designet af @nanfee1789.


Boksen indeholdte også dette fine sort/hvide artprint med gulddetaljer som forestiller Mia.
Det var designet af @arz28.


Three er en ekstra scene fra Darkdawn, som ikke nåede med i den endelige udgave, og som jeg skal læse så snart, jeg har læst Darkdawn.


Bogen kom i denne fine fake læder bogpose, der her en illustration af Mia, Ash og Tric på forsiden og et citat på bagsiden. Jeg er vild med bogposen, men ved ikke helt om jeg tør bruge den, hvis nu læderet kan blive ødelagt. Bogposen er skabt af @monolimeart og @chattynora.


Så er vi kommet til bogen, som jeg jo allerede viste, hvad var. Det var selvfølgelig Darkdawn. Denne udgave havde fine gule sider, var signeret af Jay Kristof og forsatspapiret var Mister Kindly. Der var desuden et brev med fra forfatteren. Nu skal jeg bare lige finde en fri weekend, hvor jeg har tid til at fordybe mig i Mias sidste eventyr.


Jeg synes at det her var en mega fed og utrolig gennemført boks. Jeg var vild med det hele. Derudover var boksen lavet i samarbejde med Jay Kristoff, som også var et stort plus i min bog.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar