Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 22. marts 2018

Currently reading #12


Selvom det kun er torsdag vil jeg allerede nu løfte sløret for nogle af mine planer for resten af ugen. Jeg har nemlig et fyldt program med mange praktiske ting der skal gøres, og jeg vil også gerne blive færdig med de bøger, jeg allerede er i gang med at læse, inden vi begynder på en ny uge.

Lige nu er jeg i gang med at læse 3 bøger. To af dem læser jeg som fysiske bøger, mens den sidste hører jeg som lydbog. To af bøgerne er samtidig genlæsninger og den tredje læser/hører jeg for første gang. Bøgerne jeg læser/hører er A Court of Thorns and Roses, Into the Drowning Deep og And I Darken.

Jeg elsker A Court of Thorns and Roses og Into the Drowning Deep og jeg nyder virkelig at læse dem igen. Derfor tager jeg mig også god tid med dem, så jeg får mest ud af dem. And I Darken hører jeg som sagt for første gang, og den er udemærket. Jeg mangler knap 5 timer, så den er jeg sikker på, at jeg bliver færdig med inden ugen er omme.

Læser du noget spændende for tiden?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar