Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 7. september 2023

Nye bøger #96 - tilføjelser i august


I august købte blev det til 5 nye bøger. Jeg har forsøgt at holde lidt igen, da Fantasyfestivalen er lige om hjørnet, samt jeg forsøger at læse nogle af de bøger, som jeg allerede har stående.  

 

Beyond the Story giver et indblik i de første 10 år med BTS. Jeg har været fan i nogle år efterhånden, så jeg glad for at der rent faktisk er kommet noget på engelsk, som jeg kan læse og som jeg satser på har noget substans.


What Moves the Dead af T. Kingfisher er en kort horrorroman, som jeg glæder mig til at sætte tænderne i. Gerne i løbet af efteråret.
Her Soul to Take af Harley Laroux er dark romance, og jeg er meget spændt på den. Den sidste dark romance jeg læste, var jeg bestemt ikke fan af.


De sidste to bøger jeg har købt er også horrorromaner. I sommerferien læste jeg The Deep af Nick Cutter, og den var god, så derfor vil jeg gerne prøve kræfter med nogle andre af hans romaner. Valget faldt på Little Heaven og The Troop, og dem satser jeg også på at få læst i løbet af efteråret.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar