Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 4. april 2024

Nye bøger #102 - tilføjelser i marts


Marts bookhaul byder på smukke bøger fra Illumicrate. De fleste af dem, har jeg forudbestilt for et godt stykke tid siden, mens den sidste er månedens bog for februar (mener jeg). Anyway - de er meget flotte, og jeg glæder mig til at få dem på hylden og ikke mindst få dem læst.


To Cage a God af Elizabeth May er ikke en bog, som jeg har hørt om før, men den lyder rigtig spændende, så det håber jeg den er.
Empire of the Damned af Jay Kristoff er anden bog i forfatterens vampyrserie. Jeg har endnu ikke læst den første bog, fordi den er megalang, men jeg satser på at få læst den og forhåbentlig også 2'eren i år. Kryds fingre for mig!


Sidste år forudbestilte jeg Rick Riordans Percy Jackson serie, og de er simpelthen så lækre. Jeg har læst The Lightning Thief for nogle år siden, men nu er det vidst tid til en genlæsning, så jeg kan få læst resten af serien, som består af The Sea of Monsters, The Titan's Curse, The Battle of the Labyrinth samt The Last Olympian.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar