Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 11. april 2024

TBR til Dewey's 24 Hour Readathon - forår 2024

 
Dewey's 24 Hour Readathon starter på lørdag kl. 14 og slutter igen søndag kl. 14. Jeg deltog sidst i efteråret 2023, og jeg er glad for, at jeg kan være med endnu en gang. Dewey's var det første readathon, som jeg har deltaget i, så derfor er jeg altid superglad, når jeg har mulighed for at deltage.

Jeg kommer ikke til at læse alle 24 timer, for hvis jeg skal være noget værd om søndagen, er jeg nødt til at have noget søvn, men jeg satser på at få læst så meget som muligt.

Min tbr ser således ud (med forbehold for ændringer undervejs for jeg kommer til at moodreade):
  • Trold af Rasmus Daugbjerg (123 sider)
  • Spor - den, der hvisker, lyver af Sophie Souid (152 sider)
  • Den fantastiske bus af Jakob Martin Strid (203 sider)
  • The Never King af Nikki St. Crowe (196 sider)
  • De små trolde og den store oversvømmelse af Tove Jansson (64 sider)
  • Uzumaki af Junji Ito (653 sider)
  • Lost in the Moment and Found af Seanan McGuire (146 sider)
  • A Psalm for the Wild-Built af Becky Chambers (147 sider)
  • Queen Takes Knights af Joely Sue Burkhart (175 sider)
Som altid har jeg holdt mig til de kortere bøger (på nær mangaen), så jeg håber, at jeg når så mange af dem som muligt. Men jeg går også lidt med et ønske om at læse i en længere bog, men nu må vi se, hvad der kommer til at ske.

Som altid vil jeg lave et blogindlæg herinde, som løbende vil blive opdateret. Jeg vil ligeledes være aktiv på Instagram (@pthoustrup). 

Jeg glæder mig til en weekend i bøgernes tegn :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar