Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 10. februar 2019

FairyLoot #19 - Unbreakable Bonds Januar 2019


Jeg starter denne unboxing ud med at meget kort om at fortælle, hvad der skete med min december boks. Hvis det ingen interesse har, så spring endelig videre til det første billede for at begyndte på unboxingen af janurars Unbreakable Bonds, hvor det hele handler om venskaber.

Jeg fik aldrig december boks om drager, hvilket jeg var/er trist over. Det var nærmest et rent helvede at komme igennem med telefonsamtale med Bring, mange mails med FairyLoot og ture til posthuset. Men min boks var forsvundet i posten. FairyLoot tilbød mig muligheden for en erstatningsboks og jeg sagde selvfølgelig ja. Men igen var der problemer, for FairyLoot var udgået for nogle af tingene og ville ikke sende en halv boks, så jeg fik mine penge tilbage i stedet. Det forstår jeg selvfølgelig godt, men jeg er stadig lidt trist over at jeg ikke fik nogen boks, fordi jeg elsker drager og har set billeder af andre folks bokse og der var nogle fede ting i. Når alt det her er sagt er jeg rigtig glad for at jeg fik januars boks allerede dagen efter min fødselsdag, for jeg orker ikke endnu en omgang "hvor er min pakke".

Og så er det tide at starte unboxingen.


Det første jeg fandt i boksen var et duftlys med karakterne Will Herondale & Jem Carstairs fra Cassandra Clares serie The Infernal Devices. Lyset har en fin grå farve og dufter af te og sød salvie. Duftlyset er lavet af Geeky Clean.


Den næste ting var et hårband inspireret af Leigh Bardugos bog Six of Crows, som jeg endnu ikke har læst, men som jeg virkelig gerne vil læse. Det er et rigtig fint hårbånd og jeg har også haft det på en gang eller to derhjemme. Hårbåndet er designet af Fictiontea Designs.


Der var også en dåse med Salted Caramel Hot Chocolate fra The Tea Leaf Co. Karakterne på tindåsen er Lia og Pauline fra The Remnant Chronicles af Mary E. Pearson. Jeg er helt sikker på at chokoladen vil gøre godt en kold dag.


Denne lille fine læbepomade er lavet af Book and Nook og inspireret af venskabet mellem Jules og Arsinoe fra Three Dark Crowns af Kendare Blake. Jeg har bogen, men har endnu ikke fået den læst. 


Endnu en gang var der et rigtig fint pudebetræk med, som jeg nok skal få brugt. Pudebetrækket var inspireret af The Raven Boys skrevet af Maggie Stiefvater. Det er designet af Monolimeart og KDP Letters.


Jeg får helt sikkert også brugt dette smukke træbogmærke (hvis jeg ellers tør) af Ink and Wonder Designs. Det er baseret på the Fellowship of the Ring fra The Lord of the Rings af J. R. R. Tolkien, og jeg er simpelthen vild med det.


FairyLoot er begyndt at sende tarotkort ud baseret på karakterer fra bestemte fandoms. Denne boks indeholdte tarokkort med Feyre og Azriel fra serien A Court of Thorns and Roses af Sarah J. Maas, og jeg synes at de er virkelig fine. Jeg komme nok ikke til at bruge dem som tarotkort, men de skal helt sikkert hænges op et eller anden sted.


Som bonus var der denne gang inkluderet postkort fra bøgerne Once & Future og The Black Cats. Jeg har ikke tidligere hørt om bøgerne, men det kan da være de skal tjekkes ud på et tidspunkt.


Så er det blevet tid til at afsløre månedens bog. Circle of Shadows er skrevet af Evelyn Skye og er første del i en ny fantasyserie. Den skulle handle om nogle magiske ninjaer/soldaterer og have både romantik og venskaber med i handlingen. Jeg har ikke sat mig mere ind i handlingen, da jeg gerne vil overraskes, men det lyder da meget spændende med en blanding af magi og ninjaer. Det er i hvert fald ikke en kombination jeg er stødt på før.
Som altid var der et brev fra forfatteren med et artprint på bagsiden samt månedens FairyScoop og bogmærke.


Alt i alt synes jeg at det var en meget gennemført boks og jeg kommer til at bruge alle tingene på et tidspunkt, så det er jeg rigtig glad for. Næste månedens boks har temaet Beast & Beauty, så den glæder jeg mig meget til at modtage.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar