Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 30. juli 2020

Illumicrate #15 - In the Shadows Juni 2020


Det er tid til endnu en Illumicrate unboxing. Denne gang er det junis boks, som har temaet In the Shadows.


Jeg elsker Illumicrates krus. De er i en virkelig god kvalitet og jeg har endnu ikke modtaget en, hvor jeg ikke kunne lide artdesignet. Dette krus er inspireret af V. E. Schwabs Villains serie, som pt. består af Vicious og Vengeful, og designet af @rosiethorns88. Og jeg er vild med det. Det er så pænt. Glæder mig til at tage det i brug.


Den næste ting var dette viskestykke med Aryas kill list. Endnu en fed ting, men jeg ved ikke om jeg har lyst til at svine det til i køkkenet, så det kan være jeg skal finde på noget andet at bruge det til. Viskestykket er designet af @fionaahelen.


Den næste ting var dette metalbogmærke, som var designet af @viria94 og @herpaperworld. Jeg er glad for at det er af metal, for så går det ikke så let i stykker, og jeg kan også godt lide designet som er inspireret af Serpent & Dove.


Jeg tror aldrig, jeg har fået en vifte før, men jeg elsker at den er inspireret af Nevernight. Designeren er @ashleyndiers.


Det var lidt svært at tage et billede af dette artprint, men i virkeligheden er det så pænt. Det forestiller hovedpersonerne fra Crescent City, som er en bog, der står højt på min tbr. Designeren er @elithienart.


Illumicrate er begyndt at lave månedens pin som er inspireret af månedens bog og designet af @fableandblack.


Månedens bog var The Court of Miracles af Kester Grant, som jeg har set på Instagram. Den lyder meget spændende, så jeg glæder mig til at få den læst.


Det var en virkelig fin boks med mange spændende ting.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar