Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

søndag den 2. august 2020

Juli 2020


Juli kom og gik, og hverdagens tåger lagde sig over mig. Jeg har både arbejdet og holdt ferie, Jeg har været en tur i biografen for at se Little Women og lavet havearbejde når vejret har tilladt. Jeg har også følt mig energiforladt det meste af måneden, så alle mine store planer er ikke blevet til noget. Men så er det jo meget godt at vi har taget hul på en ny måned, hvor der kan lægges nye planer.

__________

Jeg fik læst 22 bøger, hvor 4 blev hørt som lydbog. I alt blev det til 5.682 sider.
Mit forsøg med Blind dating gik ikke helt som forventet, men det tilskriver jeg til den tæthed jeg følte det meste af måneden. Jeg gentager højst sandsynligt forsøget på et senere tidspunkt.

Julis længste bog var Spejlbyen835 sider, mens den korteste var Turen gennem Midnatsskoven56 sider.

Jeg læste flere gode bøger i løbet af måneden og blandt dem var SpejlbyenSummer KnightIn an Absent Dream samt Blackout. Jeg var dog ikke helt så glad for De kom fra Blodsumpen 2, som jeg var den første gang jeg læste den for flere år siden.

Jeg fik også læst volumes 7-11 i Lumberjanes, som jeg ellers lidt havde glemt. Men jeg fandt dem på en vagt på biblioteket og læste dem i løbet af et par dage, og derved genfandt jeg glæden ved serien.

__________

I 2020 har jeg sat mig nogle læsemål, hvor jeg gerne vil færdiglæse flere serier, læse flere digte, fagbøger og klassikere. Jeg vil derfor bruge min månedsopsamling på at gøre status over, hvor meget jeg har nået i løbet af måneden. Derudover vil det forhåbentlig gøre, at jeg ikke så let glemmer udfordringerne.

Færdiglæse 10 serier:
13. The Passage af Justin Cronin

__________

I august vil jeg dykke ned i nogle af de bøger, som står en smule forsømt på mine reoler. Derudover håber jeg på at få gjort et indhug i nogle af de anmeldelser, der venter på at blive skrevet.


Læste bøger:
Dennis Jürgensen & Patrick Leis: De kom fra Blodsumpen 2
Justin Cronin: Spejlbyen (The Passage #3)
John Kenn Mortensen: Turen gennem midnatsskoven
Charlaine Harris: Grave Sight (Harper Connelly #1)
Line Wenzel: Kongernes arv (Mindelandet #2)
Carina Evytt: Mørkeræd - Dødemanerne (Mørkeræd #3)
Kelly Barnhill: The Girl Who Drank the Moon (lydbog)
Michael Kamp: Sorte Øjne (Tænkehatten Præsenterer #5)
Jim Butcher: Summer Knight (The Dresden Files #4)
Grant Snider: I Will Judge You by Your Bookshelf
Neil Gaiman: Fortunately, the Milk
Nicole Boyle Rødtnes: Den sorte enkes by (Rød og blå #1) (lydbog)
Shannon Watters: A Bird's-Eye View (Lumberjanes #7)
Patricia Briggs: Moon Called (Mercy Thompson #1)
Shannon Watters: Stone Cold (Lumberjanes #8)
Shannon Watters: On a Roll (Lumberjanes #9)
Shannon Watters: Parents' Day (Lumberjanes #10)
Shannon Watters: Time After Crime (Lumberjanes #11)
Jeaniene Frost: Halfway to the Grave (Night Huntress #1)
Seanan McGuire: In an Absent Dream (Wayward Children #4)
Mira Grant: Blackout (Newsflesh #3)
Becky Albertalli: Simon vs. the Homo Sapiens Agenda (Creekwood #1) (lydbog)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar