Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 5. december 2019

December tbr


[Asaphs Rige er et anmeldereksemplar fra forfatteren // Kaldet fra Galathea og Væddermændenes nat er anmeldereksemplarer fra Turbine// Akkanas Gåde er et anmeldereksemplar fra Tellerup]

Der er ikke mange dage tilbage af 2019 længere, men jeg har stadig mange bøger, som jeg gerne vil læse. Jeg har dog fået begrænset mig en smule, da jeg tænker det er lidt urealistisk at nå at læse 500+ bøger på under en måned. Jeg har derfor fundet 10 bøger frem (minus dem jeg allerede er i gang med, og en som jeg skal læse til en læsekreds), som jeg håber på at læse inden vi går ind i 2020.

  • Darkdawn af Jay Kristoff (478 sider). Darkdawn er den sidste bog i The Nevernight Chronicle, og jeg glæder mig utrolig meget til at få slutning med (selvom jeg også frygter det en smule).
  • Asaphs Rige af Eva Egeskjold (464 sider). Endnu en afslutning på en fantasyserie, som jeg begyndte på i år. Jeg har netop læst bog 3, som var spændende, og jeg glæder mig til at finde ud af, hvad der kommer til at ske i den sidste bog.
  • Ondskabens hotel af Stephen King (544 sider). Jeg har læst Ondskabens hotel flere gange før, men jeg kan rigtig godt lide den, og jeg higer efter at læse en uhyggelig historie.
  • Julemandens Død af Kenneth Bøgh Andersen (368 sider). Ingen jul uden en julehistorie, og det her er en af mine favoritter. Jeg regner med at høre den som lydbog denne gang.
  • Kaldet fra Galathea af Nathali og Bettina Liane (558 sider). Jeg har haft lyst til at læse denne fantasyroman lige siden den udkom i år, så hvis jeg skal nå det inden året slutter er det vist på tide at komme i gang.
  • Væddermændenes nat af Tobias Stenbæk Bro (325 sider). Endnu en dansk fantasyserie, som jeg glæder mig til at lære bedre at kende. 
  • Ravnenes hvisken 3 af Malene Sølvsten (616 sider). Jeg har endnu ikke fået læst afslutning på denne serie, men jeg glæder mig utrolig meget til at finde ud af hvad der sker med Anne & co.
  • Verden styrter af Malene Sølvsten (144 sider). Når jeg har vendt sidste side i Ravnenes Hvisken 3 springer jeg fluks videre til Varnars historie.
  • Akkanas Gåde af Boris Hansen (593 sider). Endnu en serie, som jeg endnu ikke har fået læst videre til trods for at jeg har haft bøgerne i et godt stykke tid. Jeg var vild med den første bog, så jeg glæder mig til at læse den næste.
  • Kvadrantiderne af Nanna Foss (700 sider). Jeg læste Noahs historie i sidste måned, men jeg er slet ikke færdig med hverken ham eller hans historie, så jeg håber at få læst den igen i min juleferie.
Er der du nogen bøger, som du gerne vil nå at læse inden 2019 slutter?

2 kommentarer:

  1. Er spændt på, hvad du synes om Kaldet fra Galathea!

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg glæder mig så meget til at læse den!

      Slet