Velkommen

Velkommen til min lille del af bogverdenen. Her kan du få inspiration til din næste læseoplevelse.

torsdag den 12. november 2020

Illumicrate #19 - Life & Death Oktober 2020


Jeg har glædet mig til denne boks lige siden Illumicrate løftede sløret for at månedens bog ville være V. E. Schwabs nyeste bog The Invisible Life of Addie LaRue, og at merch'en ville være inspireret af temaet liv & død, som også er et stort tema i bogen.


Den første ting i boksen er denne metalboks, som vil egne sig fint som penalhus eller lignende. Jeg kan virkelig godt lide designet, som @crimsonpins og @chattynora står bag.


@awildtaleshop står bag denne værelsesduftspray. Jeg ved ikke om, jeg kommer til at bruge den. Det kommer an på hvor kraftig duften af roser er. 

Den første af hele to pins er inspireret af solen og månen. der forbundet med en kæde, og den er simpelthen så fin. Designeren er @novemberandmay.shop.


Jeg har aldrig modtaget en fotoramme i en bogboks før, men jeg synes at det er en virkelig sjov og fed idé. Den er lavet i to klare plastklodser med gyldne stjerne/sole på den ene side og små magneter i hvert hjørne, der holder klodserne sammen. Den kommer også med et artprint fra Addie LaRue designet af @rosiethorns88, som man kan skifte ud, hvis man har lyst.


@elinthienart står bag disse utrolig flotte tarotkort af træ, og som forestiller Hades & Persephone.


Månedens pin er som altid inspireret af månedens bog og designet af @stacey.mcevoy-caunt. Jeg elsker bogstakkedesignet, og det er bare en virkelig flot pin.


Månedens bog er som sagt The Invisible Life of Addie LaRue af V. E. Schwab. Denne udgave er holdt i sølv og sort, og den er så flot. Under støvcoveret er der et utrolig flot design også holdt i sølv. Siderne er ligeledes sorte og forfatteren har selvfølgelig også signeret bogen. Jeg glæder mig så meget til at læse den.


Illumicrate har lavet en utrolig flot boks med mange fede ting. Jeg er vild med det hele og jeg synes at det er en meget gennemført boks. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar